Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2025-01-28T11:51:42Z
dc.date.available2025-01-28T11:51:42Z
dc.date.issued2022-07-01
dc.identifier.citationGrzegorczyk W., Analysis of Marketing Activities of a Trading Company – Nochem Sp. z o.o, [w:] The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Akademia Zarządzania i Finansów, Szymańska K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 19-25, https://doi.org/10.18778/8220-842-9.03en
dc.identifier.isbn978-83-8220-842-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54422
dc.description.abstractThe purpose of the paper is to present the profile of the chemical and cosmetic products wholesaler "Hurtownia Nochem Sp. z o.o.". The scope of activity of the wholesaler, its most important current problems, marketing activities undertaken, as well as sales and financial results achieved by the wholesaler, which are the consequence of decisions made in the field of company management in a 3-year time perspective, were presented. The analysis of the case study may motivate to seek answers to questions about possible directions of development of this organization.en
dc.description.abstractCelem opracowania jest prezentacja profilu hurtowni produktów chemicznych i kosmetycznych „Hurtownia Nochem Sp. z o.o.”. Zaprezentowano zakres działania hurtowni, jej najważniejsze aktualne problemy, podejmowane działania marketingowe, a także wyniki sprzedażowe i finansowe osiągane przez hurtownię, które stanowią konsekwencję podejmowanych decyzji w zakresie zarządzania firmą w 3-letniej perspektywie czasowej. Analiza studium przypadku może motywować do poszukiwania odpowiedzi na pytania o możliwe kierunki rozwoju tej organizacji.pl
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofSzymańska K. (red.), The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.relation.ispartofseriesAkademia Zarządzania i Finansówpl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleAnalysis of Marketing Activities of a Trading Company – Nochem Sp. z o.oen
dc.title.alternativeAnaliza działań marketingowych firmy handlowej – Nochem Sp. z o.o.pl
dc.typeBook chapter
dc.page.number19-25
dc.contributor.authorAffiliationThe University of Lodz, Faculty of Management, Department of Marketingen
dc.identifier.eisbn978-83-8220-843-6
dc.identifier.doi10.18778/8220-842-9.03


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/