Książki/Rozdziały
Browse by
Depozytariusz oświadcza, że udziela Uniwersytetowi Łódzkiemu nieodpłatnej licencji niewyłącznej do korzystania z pracy bez ograniczeń czasowych i terytorialnych w zakresie zwielokrotniania utworu i jego rozpowszechniania w formie elektronicznej w Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego.
Recent Submissions
-
Opcje strategiczne wejścia na rynek Europy Zachodniej polskiej agencji interaktywnej na przykładzie analizy Grupy K2
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Facebook Ads w praktyce – case study kampanii reklamowej firmy XYZ w serwisie społecznościowym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Content marketing jako nowy sposób na wzrost widoczności witryny na przykładzie firmy ŚNIEŻKA S.A.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Droga do dobrej strategii, czyli jak sprzedać akumulator do czerwonego Forda przez Internet
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Jak powstawał pierwszy polski serwis o społecznościach internetowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategia sukcesu i utrzymania pozycji lidera na rynku energetycznym PGE S.A.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategia firmy świadczącej usługi marketingowe
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Współpraca z ambasadorem marki jako sposób promocji w branży pończoszniczej – case study marki Gatta
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Szanse wejścia na rynek nowych produktów – case study Filter Service Sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Automatyzacja – klucz do zwiększenia konkurencyjności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
ATLAS – prowadzenie działań promocyjnych na rynkach polskim i wschodnim
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategie marketingowe stosowane przez Grupę Mokate Sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Dashboard jako kluczowa propozycja, w zakresie narzędzi motywowania pracowników w dziale IT do efektywnego realizowania zadań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Ekspansja innowacyjnych produktów firmy Dr Irena Eris na rynki wschodnie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Digital ethics – polscy konsumenci wobec wyzwań etycznych związanych z rozwojem technologii. I Ogólnopolski Raport
(Uniwersytet Łódzki, 2020) -
Znormalizowane systemy zarządzania w świetle partycypacji pracowników w zakresie bhp – wyniki badań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Celem artykułu jest egzemplifikacja ram konceptualno-teoretycznych partycypacji pracowniczej w zakresie bhp w kontekście znormalizowanych systemów zarządzania, szczególnie systemów zarządzania bhp. Uzyskane wyniki badań ... -
Rola narodowych służb hydrologiczno-meteorologicznych w zarządzaniu ryzykiem kryzysowym związanym z katastrofami naturalnymi na przykładzie Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowego Instytutu Badawczego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Zmiany klimatu wywołujące ekstremalne zagrożenia naturalne mają znaczące odzwierciedlenie w stratach materialnych i ludzkich. Światowa Organizacja Meteorologiczna (WMO), świadoma narastającego problemu, określa rolę ... -
Aspekty ekologistycznego zarządzania ryzykiem w gospodarce magazynowej wyrobów gotowych branży FMCG
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Współczesna gospodarka magazynowa nie może wyłącznie opierać się na ochronie składowanych wyrobów. Musi również zostać wzbogacona o elementy chroniące środowisko naturalne. Celem artykułu jest ukazanie aspektu ekologistycznego ... -
Percepcja szans i zagrożeń w polskich przedsiębiorstwach w kontekście wykorzystania outsourcingu – rezultaty badań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Celem artykułu jest identyfikacja oraz analiza wpływu percepcji uwzględnionych w badaniu szans i zagrożeń na zakres oraz dojrzałość outsourcingu stosowanego w polskich przedsiębiorstwach. Artykuł zawiera prezentację wyników ...