Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLudwicka, Aleksandra
dc.date.accessioned2025-01-22T12:34:29Z
dc.date.available2025-01-22T12:34:29Z
dc.date.issued2024-12-30
dc.identifier.citationLudwicka A., Różnice kulturowe między Polską a Kambodżą w kontekście nauczania języka polskiego jako obcego – studium przypadku, [w:] Aktywizacja – innowacja – akulturacja. (Glotto)dydaktyka a kryzys migracyjny, Kaźmierczak P., Marszał M., Dobrowolska A. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2024, s. 117-126, https://doi.org/10.18778/8331-664-2.09pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8331-663-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54312
dc.description.abstractPrzedmiotem niniejszego artykułu jest zaprezentowanie roli różnic kulturowych między Polską a Kambodżą w procesie nauczania języka polskiego jako obcego. Celem jest ukazanie, jak różnice (lub ich brak) w poszczególnych aspektach wpływają na przyswajanie języka oraz kultury przez Khmera. W pracy wykorzystano koncepcję wymiarów kultury zaproponowaną przez Geerta Hofstedego, by zobrazować różnice oraz podobieństwa Kambodży i Polski.pl_PL
dc.description.abstractThe subject of this article is to present cultural differences between Poland and Cambodia in the context of teaching Polish as a foreign language. The aim is to show how differences (or lack) in particular aspects affect the acquisition of the Khmer language and culture. The work uses the concept of culture dimensions proposed by Geert Hofstede.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKaźmierczak P., Marszał M., Dobrowolska A. (red.), Aktywizacja – innowacja – akulturacja. (Glotto)dydaktyka a kryzys migracyjny, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2024;
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectróżnice kulturowepl_PL
dc.subjectwymiary kultury Hofstedegopl_PL
dc.subjectnauczanie języka polskiego jako obcegopl_PL
dc.subjectcultural differencespl_PL
dc.subjectHofstede’s dimensions of culturepl_PL
dc.subjectteaching Polish as a foreign languagepl_PL
dc.titleRóżnice kulturowe między Polską a Kambodżą w kontekście nauczania języka polskiego jako obcego – studium przypadkupl_PL
dc.title.alternativeCultural Differences between Poland and Cambodia in the Context of Teaching Polish as a Foreign Languagepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number117-126pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologicznypl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8331-664-2
dc.contributor.authorEmailaleksandra.ludwicka@edu.uni.lodz.plpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8331-664-2.09


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/