Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKonieczna, Ewelina
dc.date.accessioned2025-01-15T09:26:22Z
dc.date.available2025-01-15T09:26:22Z
dc.date.issued2017-06-29
dc.identifier.citationKonieczna E., Uczenie (się) kina. Wstęp do badań nad kompetencjami nauczycieli – edukatorów filmowych, [w:] Od edukacji filmowej do edukacji audiowizualnej: Teorie i praktyki, Ciszewska E., Klejsa K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 143-159, https://doi.org/10.18778/8088-486-1.11pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-486-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54194
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofCiszewska E., Klejsa K. (red.), Od edukacji filmowej do edukacji audiowizualnej: Teorie i praktyki, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleUczenie (się) kina. Wstęp do badań nad kompetencjami nauczycieli – edukatorów filmowychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number143-159pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Śląskipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-487-8
dc.identifier.doi10.18778/8088-486-1.11


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/