dc.contributor.author | Górska, Alicja | |
dc.date.accessioned | 2024-11-06T09:01:42Z | |
dc.date.available | 2024-11-06T09:01:42Z | |
dc.date.issued | 2019-12-30 | |
dc.identifier.citation | Górska A., Narracja środowiskowa jako konsensus dla oczekiwań graczy na przykładzie Dying Light, [w:] Wprowadzenie do groznawstwa, Prajzner K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2019, s. 289-302, https://doi.org/10.18778/8142-469-1.14 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-8142-469-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/53619 | |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl |
dc.relation.ispartof | Prajzner K. (red.), Wprowadzenie do groznawstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2019; | pl |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.title | Narracja środowiskowa jako konsensus dla oczekiwań graczy na przykładzie Dying Light | pl |
dc.type | Book chapter | |
dc.page.number | 289-302 | |
dc.identifier.eisbn | 978-83-8142-470-7 | |
dc.identifier.doi | 10.18778/8142-469-1.14 | |