Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGórska, Alicja
dc.date.accessioned2024-11-06T09:01:42Z
dc.date.available2024-11-06T09:01:42Z
dc.date.issued2019-12-30
dc.identifier.citationGórska A., Narracja środowiskowa jako konsensus dla oczekiwań graczy na przykładzie Dying Light, [w:] Wprowadzenie do groznawstwa, Prajzner K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2019, s. 289-302, https://doi.org/10.18778/8142-469-1.14pl
dc.identifier.isbn978-83-8142-469-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/53619
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofPrajzner K. (red.), Wprowadzenie do groznawstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2019;pl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleNarracja środowiskowa jako konsensus dla oczekiwań graczy na przykładzie Dying Lightpl
dc.typeBook chapter
dc.page.number289-302
dc.identifier.eisbn978-83-8142-470-7
dc.identifier.doi10.18778/8142-469-1.14


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/