Show simple item record

dc.contributor.authorChorna, Marta
dc.date.accessioned2024-10-18T15:10:47Z
dc.date.available2024-10-18T15:10:47Z
dc.date.issued2022-01-18
dc.identifier.citationChorna M., Digital storytelling – narracje marek w mediach społecznościowych (analiza na przykładzie marki "Vianek"), [w:] Kreatywność językowa w marketingu, Burska K., Cieśla B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 229-242, https://doi.org/10.18778/8220-710-1.14pl
dc.identifier.isbn978-83-8220-710-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/53432
dc.description.abstractArtykuł stanowi próbę przybliżenia pojęcia narracji cyfrowej (digital storytellingu), który marki coraz częściej stosują w mediach społecznościowych. Analizie poddałam komunikaty polskiej firmy kosmetyków naturalnych Vianek. Celem opracowania jest pokazanie, w jaki sposób marki wykorzystują marketing narracyjny oraz sposób budowania swojej narracji wokół ekologii. Analizie poddane zostały posty oraz relacje umieszczone na platformie Instagram, które w warstwie werbalnej i wizualnej odwzorowują podjęty przeze mnie temat.pl
dc.description.abstractThe article is an attempt to introduce the concept of digital storytelling, which brands are increasingly using in social media. I analyzed the messages of the Polish natural cosmetics company Vianek. The aim of the study is to show how brands use narrative marketing and how to build their narrative around ecology. This analysis concerns posts and stories posted on the Instagram platform and reflect the main topic, which is digital storytelling.en
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w marketingu, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleDigital storytelling – narracje marek w mediach społecznościowych (analiza na przykładzie marki "Vianek")pl
dc.title.alternativeDigital storytelling - brand narratives in social media (analysis based on the example of the "Vianek" brand)en
dc.typeBook chapter
dc.page.number229-242
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl
dc.identifier.eisbn978-83-8220-711-8
dc.identifier.doi10.18778/8220-710-1.14


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/