Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKsięcikowska, Magdalena
dc.date.accessioned2024-10-18T15:03:19Z
dc.date.available2024-10-18T15:03:19Z
dc.date.issued2022-01-18
dc.identifier.citationKsięcikowska M., Real-time marketing w strategii reklamowej włoskiej firmy Barilla, [w:] Kreatywność językowa w marketingu, Burska K., Cieśla B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 195-212, https://doi.org/10.18778/8220-710-1.12pl
dc.identifier.isbn978-83-8220-710-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/53430
dc.description.abstractW artykule została zaprezentowana strategia komunikacyjna włoskiej firmy Barilli na rodzimym rynku w zakresie stosowania marketingu czasu rzeczywistego (real-time marketing) w kampaniach reklamowych w mediach społecznościowych. Przybliżono istotę i najważniejsze funkcje wskazanego narzędzia marketingowego, a także dokonano analizy postów publikowanych w mediach społecznościowych firmy skupionej na omówieniu ich aspektów wizualnych oraz werbalnych, m.in. formy, tematyki, a także sloganów zawartych w analizowanych grafikach.pl
dc.description.abstractThe article discusses the country-of-origin marketing strategy of an Italian food company Barilla in the field of using real-time marketing in its social media advertising campaigns. The paper presents the main purpose and principal functions of this marketing tool and provides the analysis of visual and verbal aspects of the posts published in the company's social media pages (including the form, subject matter and linguistic aspects of the slogans contained in the promotional graphics).en
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w marketingu, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleReal-time marketing w strategii reklamowej włoskiej firmy Barillapl
dc.title.alternativeReal-time Marketing in Marketing Strategy of Barillaen
dc.typeBook chapter
dc.page.number195-212
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Rzeszowskipl
dc.identifier.eisbn978-83-8220-711-8
dc.identifier.doi10.18778/8220-710-1.12


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/