Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2024-10-18T12:12:30Z
dc.date.available2024-10-18T12:12:30Z
dc.date.issued2022-01-18
dc.identifier.citationBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w marketingu, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, https://doi.org/10.18778/8220-710-1pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8220-710-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/53381
dc.description.abstractMonografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.pl_PL
dc.description.abstract"Linguistic creativity in marketing" is the seventh book in the cycle devoted to linguistic creativity. The title issue is considered on two levels - theoretical and practical. The volume includes articles on important and current problems of Internet communication, such as: language on social media, copywriting, contemporary language trends in content marketing. The texts are divided into six categories corresponding to the main thematic fields: 1. Theoretical issues; 2. Linguistic creativity and communication on social media; 3. Linguistic creativity in the press and television; 4. Linguistic creativity and slogans and proper names; 5. Linguistic creativity and real-time marketing; 6. Linguistic creativity and storytelling. From general issues and issues related to the functioning of the media, we move towards the analysis of linguistic and content components, which currently play a significant role in marketing communication.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectmedia społecznościowepl_PL
dc.subjectserwisy informacyjnepl_PL
dc.subjectstrategie reklamowepl_PL
dc.subjectwizerunek markipl_PL
dc.subjectkreatywnośćpl_PL
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectreal-time marketingpl_PL
dc.subjectstorytellingpl_PL
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectadvertisingpl_PL
dc.subjectnews servicepl_PL
dc.subjectcreativitypl_PL
dc.subjectmedia studiespl_PL
dc.titleKreatywność językowa w marketingupl_PL
dc.title.alternativeLinguistic creativity in marketingpl_PL
dc.typeBookpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2022; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2022pl_PL
dc.page.number277pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationBurska, Katarzyna - Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Polskiej i Logopedii, Zakład Współczesnego Języka Polskiegopl_PL
dc.contributor.authorAffiliationCieśla, Bartłomiej - Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Polskiej i Logopedii, Zakład Współczesnego Języka Polskiegopl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8220-711-8
dc.identifier.doi10.18778/8220-710-1


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/