Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKaczmarek, Jacek
dc.contributor.authorStasiak, Andrzej
dc.contributor.authorWłodarczyk, Bogdan
dc.date.accessioned2014-06-10T05:55:03Z
dc.date.available2014-06-10T05:55:03Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn1644-8871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/4960
dc.description.abstractW klasycznej formule marketingowej „5P” pojęcie produktu wymieniane jest „jednym tchem” z pozostałymi czterema składnikami. Dobrze, jeśli występują one bezpośrednio po produkcie, gorzej jeśli znajdują się przed nim. Istotnym bowiem jest postrzeganie produktu jako najważniejszego elementu marketingu-mix, który niezależni e od liczby składników „P” jest podstawą funkcjonowania całej formuły. Artykuł w całości poświęcony jest najważniejszemu „P” – produktowi turystycznemu. Po zaprezentowaniu najpopularniejszych definicji , omówiono materialne i niematerialne składniki takiego produktu. Następnie przedstawiono i scharakteryzowano 7 podstawowych kategorii produktu turystycznego: usługę, rzecz, wydarzenie, imprezę (pakiet turystyczny), obiekt, szlak i miejsce. Więcej uwagi poświęcono pakietowaniu usług turystycznych jako najczęstszej praktyce w tej branży. Wyróżniono m.in. pakiety podstawowe, poszerzone i fakultatywne, a także standardowe i specjalne. W końcowej części pracy autorzy przedstawili uniwersalne i szczególne wymiary produktu turystycznego z punktu widzenia producenta-touroperatora oraz klienta-turysty. Swoistym podsumowaniem artykułu jest tzw. sejsmiczny model przeżywania produktu turystycznego (model trzech podróży).pl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzipl_PL
dc.relation.ispartofseriesTurystyka i Hotelarstwo;1(2002)
dc.subjectprodukt turystycznypl_PL
dc.subjectpakiet turystycznypl_PL
dc.subjectwymiary produktu turystycznegopl_PL
dc.subjectmodel trzech podróżypl_PL
dc.titleProdukt turystycznypl_PL
dc.title.alternativeTourist productpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number33-54pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Nauk Geograficznych, Uniwersytet Łódzkipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord