Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZabrocki, Romuald
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-25T17:05:20Z
dc.date.available2023-07-25T17:05:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationZabrocki, R. (2015). Zachowania żywieniowe turystów. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 7–24). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-86-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47640
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wokół wspólnego stołu, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2015;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleZachowania żywieniowe turystówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number7–24pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Morska, Gdyniapl_PL
dc.referencesBABICZ-ZIELIŃSKA E., 2001, Zachowania konsumentów w stosunku do żywności i żywienia, „Żywność, Nauka, Technologia, Jakość”, Supl. 4 (29), s. 5–15.pl_PL
dc.referencesBABICZ-ZIELIŃSKA E., ZABROCKI R., 2007, Postawy konsumentów wobec prozdrowotnej wartości żywności, „Żywność, Nauka, Technologia, Jakość”, 6 (55), s. 81–89.pl_PL
dc.referencesBARANOWSKI B., 1979, Polska karczma. Restauracja. Kawiarnia, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław–Warszawa–Kraków–Gdańsk.pl_PL
dc.referencesBILSKA B., 2003, Specyfika żywienia młodych turystów a rozwój turystyki kulturowej, „Problemy Turystyki i Hotelarstwa”, 3 (7), s. 107–111.pl_PL
dc.referencesBISOGNI C.A., CONNORS M., DEVINE C.M., SOBAL J., 2002, Who We Are and How We Eat: A Qualitative Study of Identities in Food Choice, „Journal of Nutrition Education and Behaviour”, May, 34, 3, s. 128–139.pl_PL
dc.referencesCZUBAŁA A., 2001, Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesFRONTCZAK J., 2014, Gastronomia na prostej – gdzie jesteśmy, trendy, nastroje, Food Business Forum, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGARBARSKI L., 2001, Zachowania nabywców, PWE, Warszawa, s. 49–50.pl_PL
dc.referencesGAWĘCKI J., HRYNIEWIECKI L., 2000, Żywienie człowieka. Podstawy nauki o żywieniu, PWN, Warszawa, s. 30–46.pl_PL
dc.referencesGRAJA-ZWOLIŃSKA S., 2009, Znaczenie bazy gastronomicznej w ofercie turystycznej, [w:] Rozwój turystyczny regionów a tradycyjna żywność, Z. Dolatowski, D. Kołożyn-Krajewska (red.), Wyd. Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie, Częstochowa, s. 61–62.pl_PL
dc.referencesJEŻEWSKA-ZYCHOWICZ M., 2007, Zachowania żywieniowe a ich uwarunkowania, Wyd. SGGW, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJEŻEWSKA-ZYCHOWICZ M., PILSKA M., 2009, Postawy – ich istota, geneza i funkcje, [w:] M. Jeżewska- Zychowicz (red.), Nieznana żywność a postawy i zachowania konsumentów, Wyd. Script, Warszawa, s. 27–40.pl_PL
dc.referencesKOWRYGO B., 2000, Studium wpływu gospodarki rynkowej na sferę żywności i żywienia w Polsce, Wyd. SGGW, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2005, Turystyka kulinarna – ujęcie geograficzne, „Turyzm”, 15, 1–2, s. 163–186.pl_PL
dc.referencesKRAJEWSKI K., ZABROCKI R., 2008, Market of food traditional and regional products in Poland, [w:] Z. Dolatowski, D. Kołożyn-Krajewska (eds.), Traditional and regional technologies and products in humans nourishment, PFTS Scientific Publishing House, Kraków, s. 108–133.pl_PL
dc.referencesMASLOW A., 2006, Motywacja i osobowość, PWN, Warszawa, s. 63–65.pl_PL
dc.referencesMUCHA-SZAJEK E., WAWRZYNIAK R., 1998, Szkic dziejów hotelarstwa i restauratorstwa, „Rocznik Naukowy”, I (1998–1999), Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, Poznań, s. 35–40.pl_PL
dc.referencesNAROJEK I., 1993, Niektóre aspekty uwarunkowań zachowań żywieniowych, Instytut Żywności i Żywienia, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPEARCE P., 1982, The Social Psychology of Tourist Behaviour, Pergamon, Oxford.pl_PL
dc.referencesSALA J., 2004, Marketing w gastronomii, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSTASIAK A., 2007, Gastronomia jako produkt turystyczny, „Turystyka i Hotelarstwo”, 11.pl_PL
dc.referencesŚWIATOWY G., 2006, Zachowania konsumentów, PWE, Warszawa, s. 28–29.pl_PL
dc.referencesZABROCKI R., 2006, Postawy konsumentów wobec idei rozwoju produktów regionalnych na globalnym rynku żywności, [w:] Zarządzanie produktem – wyzwania przyszłości, J. Kall, B. Sojkin (red.), Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań, s. 241–246.pl_PL
dc.referencesZABROCKI R., 2008a, Rola i funkcje usług żywieniowych we współczesnym świecie, [w:] Theoretical and Empirical Researches on Services during Socio-Economic Changes, Wyd. Enturion, Łódź, s. 37–45.pl_PL
dc.referencesZABROCKI R., 2008b, Wybrane aspekty rozwoju usług żywieniowych w Polsce, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego”, 497: Usługi w Polsce. Nauka, dydaktyka i praktyka, wobec wyzwań przyszłości, A. Panasiuk, K. Rogoziński (red.), Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.pl_PL
dc.referencesZALEGA T., 2012, Konsumpcja, Determinanty. Teorie. Modele, PWE, Warszawa, s. 30–45.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe