Przeglądaj 8. Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu według daty wydania
Wyświetlanie pozycji 1-20 z 20
-
Adaptacja wybranych łódzkich obiektów poprzemysłowych na potrzeby gastronomiczne
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Znaczenie programów edukacyjnych dotyczących chleba w popularyzacji turystyki kulinarnej na Litwie
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Wybrane wydarzenia gastronomiczne jako efekt trendów europejskich
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Stan i perspektywy rozwoju biroturystyki w województwie śląskim
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Kreowanie produktu turystycznego na przykładzie browaru „Zwierzyniec”
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Turystyka kulinarna w przestrzeni muzeów skansenowskich
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Miejsce kulinariów w turystyce na przykładzie Mazowsza
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Uwarunkowania rozwoju regionalnego produktu kulinarnego
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Instytucjonalizacja oraz formalizacja turystyki kulinarnej na świecie i w Polsce
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Turystyka kulinarna jako forma turystyki kulturowej
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Poznaj smak pielgrzymowania. Tradycje kulinarne i kreowanie nowych produktów na szlaku Pomorskiej Drogi Świętego Jakuba
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Foodie w podróży
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Zachowania żywieniowe turystów
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Biroturystyka – „nowa” forma turystyki kulinarnej w Polsce
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Socjologia jedzenia – niezbędne uzupełnienie badań nad turystyką kulinarną
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Jak zmierzyć zawartość kultury w turystyce kulinarnej? Atrakcje kulinarne: moda czy autentyczne zapotrzebowanie?
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Kulinarne produkty turystyczne Polski – analiza przestrzenna i ocena dynamiki rozwoju
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Foodies na turystycznym szlaku, czyli obraz turystyki kulinarnej według polskich blogerów
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Wpływ różnic kulturowych na realizację projektów z zakresu turystyki kulinarnej – przykład Austrii
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Rozwój turystyki kulinarnej w Polsce
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015)