Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzarniecka-Skubina, Ewa
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-25T16:21:34Z
dc.date.available2023-07-25T16:21:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationCzarniecka-Skubina, E. (2015). Turystyka kulinarna jako forma turystyki kulturowej. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 25–41). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-86-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47639
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wokół wspólnego stołu, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2015;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleTurystyka kulinarna jako forma turystyki kulturowejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number25–41pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationSzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawapl_PL
dc.referencesDURYDIWKA M., 2013, Turystyka kulinarna – nowy (?) trend w turystyce kulturowej, „Prace i Studia Geograficzne”, 52.pl_PL
dc.referencesFOX R., 2007, Reinventing the gastronomic identity of Croatian tourist destinations, „International Journal of Hospitality Management”, 26(3), s. 546–559.pl_PL
dc.referencesGONERA H., 2014, Program rozwoju promocji turystyki gastronomicznej i szlaków kulinarnych w Polsce, Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa.pl_PL
dc.referencesHALL C.M, SHARPLESS L., MITCHELL R., MACIONIS N., CAMBOURNE B. (red.), 2003, Food Tourism around the World: Development, Management and Markets, Butterworth Heinemann, Boston, MA.pl_PL
dc.referencesHJALAGER A.M., RICHARDS G. (red.), 2002, Tourism and Gastronomy, Routledge, London.pl_PL
dc.referencesIGNATOV E., 2003, The Canadian culinary tourist: How well do we know them?, Master’s Thesis. Waterloo, Ontario.pl_PL
dc.referencesKIVELA J., CROTTS J.C., 2006, Tourism and Gastronomy: Gastronomy’s Influence on How Tourists Experience a Destination, „Journal of Hospitality & Tourism Research”, 30, 3, s. 354-377pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2008, Współczesna turystyka kulturowa – między tradycją a nowoczesnością, [w:] A. Kowalczyk (red.), Turystyka kulturowa. Spojrzenie geograficzne, „Geografia Turyzmu” 1, Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLONG L.M., 2003, Culinary Tourism, Lexington, University Press of Kentucky, s. 1, http://www.h-net.org/reviews/showrev.php?id=9703; 3.07.2015).pl_PL
dc.referencesLÒPEZ-GUZMÁNA T., DI-CLEMENTE E., HERNÁNDEZ-MOGOLLÒN J.M., 2014, Culinary tourists in the Spanish region of Extremadura, Spain, „Wine Economics and Policy”, 3(1), UniCeSV, s. 10–18.pl_PL
dc.referencesMACLAURIN T., BLOSE J., MACK R., 2007, Marketing Segmentation of Culinary Tourists, 7th Global Conference on Business & Economics, 13–14 X 2007, Rome, s. 1–15.pl_PL
dc.referencesMALCHROWICZ E., 2011, Polscy touroperatorzy turystyki kulturowej, „Turystyka Kulturowa”, 9, www.turystykakulturowa.org, s. 85–86.pl_PL
dc.referencesMIKA M., 2007, Formy turystyki poznawczej, [w:] W. Kurek (red.), Turystyka, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMIKOS V. ROHRSCHEIDT A., 2010, Turystyka kulturowa. Fenomen Potencjał Perspektywy, Kultura.pl, Poznań.pl_PL
dc.referencesPLEBAŃCZYK K., 2013, Turystyka kulinarna w kontekście zrównoważonego rozwoju w kulturze – perspektywy dla Polski, „Turystyka Kulturowa”, 10, turystykakulturowa.org.pl_PL
dc.referencesRAO V., 2001, Celebrations as social investments: festival expenditures, unit price variation and social status in rural India, „The Journal of Development Studies”, 38, 1, s. 71–97.pl_PL
dc.referencesREDL S., 2013, Culinary Tourism for Young Adult Travellers and its connection to Destination Management, Bachelor Thesis of Business Administration Tourism and Hospitality Management, Modul Vienna University, s. 60, https://www.modul.ac.at/; 4.07.2015.pl_PL
dc.referencesSTASIAK A., 2006, Produkt turystyczny – szlak, „Turystyka i Hotelarstwo”, 10, s. 9–40.pl_PL
dc.referencesTOMCZAK J., 2013, Szlak kulinarny jako przykład szlaku tematycznego, „Prace i Studia Geograficzne”, 52, s. 48–49.pl_PL
dc.referencesUN World Tourism Organization (UNWTO), 2012, Why Tourism?, http://www2.unwto.org/en2/12/2013; 4.07.2015.pl_PL
dc.referencesWOLF E., 2002, Culinary Tourism: The Hidden Harvest, Dubuque, Iowa: Kendall/Hunt Publishing Company, s. 1–6.pl_PL
dc.referencesWOLF E., 2004, Culinary tourism: a tasty economic proposition, International Culinary Tourism Association, Portland.pl_PL
dc.referencesWOŹNICZKO M., ORŁOWSKI D., 2010, Etnografia i jej znaczenie w kształtowaniu współczesnej turystyki kulinarnej w Polsce, [w:] D. Orłowski, E. Puchnarewicz (red.), Turystyka kulturowa a regiony turystyczne w Polsce, WSTiJO, Warszawa, s. 163–180.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe