Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGołebiowska, Justyna
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-25T16:20:01Z
dc.date.available2023-07-25T16:20:01Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationGołebiowska, J. (2015). Socjologia jedzenia – niezbędne uzupełnienie badań nad turystyką kulinarną. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 43–54). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-86-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47638
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wokół wspólnego stołu, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2015;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleSocjologia jedzenia – niezbędne uzupełnienie badań nad turystyką kulinarnąpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number43–54pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesCOHEN E., 1998, Authenticity and Commodification in Tourism, „Annals of Tourism Research”, 15 (3), s. 371–386.pl_PL
dc.referencesCOHEN E., COHEN S., 2012, Authentication: Hot and cool, „Annals of Tourism Research”, 39 (3), s. 1295–1314.pl_PL
dc.referencesGERMOV J., WILLIAMS L. (red.), 2008, A Socilogy of Food and Nutrition: The Social Appetite, Oxford University Press, Australia, New Zealand.pl_PL
dc.referencesHEITMANN S., 2011, Authenticity in Tourism, „Research Themes for Tourism”, 1, CABI Publishing, Oxfordshire, s. 46-58.pl_PL
dc.referencesJĘDRYSIAK T., 2008, Turystyka kulturowa, Polskie Wyd. Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKACZMAREK J., A. STASIAK, B. WŁODARCZYK, 2002, Produkt turystyczny albo jak organizować poznawanie świata, Wyd. Uniwersytety Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2005, Turystyka kulinarna – ujęcie geograficzne, „Turyzm”, 15/1–2.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2008, Turystyka kulturowa. Spojrzenie geograficzne, Polskie Wyd. Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMACCANNELL D., 2002, Turysta: nowa teoria klasy próżniaczej, Warszawskie Wyd. Literackie Muza, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMIKOS VON ROHRSCHEIDT A., 2008a, Turystyka kulturowa. Fenomen, potencjał, perspektywy, Gnieźnieńska Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menadżerska Milenium, Gniezno.pl_PL
dc.referencesMIKOS VON ROHRSCHEIDT A., 2008b, Turystyka kulturowa – wokół definicji, „Turystyka Kulturowa”, 1, www.turystykakulturowa.org.pl_PL
dc.referencesNOWACKI M., 2013, Jakość i autentyczność: czy jedno wyklucza drugie?, [w:] Kultura i turystyka – miejsca spotkań, B. Krakowiak, A. Stasiak, B. Włodarczyk (red.), ROT WŁ, Łódź, s. 9–27.pl_PL
dc.referencesSHAW G., WILLIAMS A.M., 1996, Critical issues in Tourism. A geographical perspective, Blackwell Publishers Inc., Oxford–Cambridge.pl_PL
dc.referencesTOBIASZ-ADAMCZYK B. (red.), 2013, Od socjologii medycyny do socjologii żywienia, Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.pl_PL
dc.referencesWIECZORKIEWICZ A., 2008, Apetyt turysty. O doświadczaniu świata w podróży, Universitas, Kraków.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe