Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLewandowski, Henryk
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-25T16:16:40Z
dc.date.available2023-07-25T16:16:40Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationLewandowski, H. (2015). Uwarunkowania rozwoju regionalnego produktu kulinarnego. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 79–98). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-86-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47635
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wokół wspólnego stołu, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2015;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleUwarunkowania rozwoju regionalnego produktu kulinarnegopl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number79–98pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa, Gdańskpl_PL
dc.referencesBONIFACY P., 2003, Tasting tourism: Travelling for food and drink, Ashgate Publishing, Burlington.pl_PL
dc.referencesBOYNE S., HALL D., WILLIAMS F., 2003), Policy, support and promotion for food related tourism initiatives: A marketing approach to regional development, „Journal of Travel and Tourism Marketing”, 14, 3–4, s. 131–154.pl_PL
dc.referencesBUHALIS D., 2000, Marketing the competitive destination of the future, „Tourism Management”, 21, 1, s. 97–116.pl_PL
dc.referencesBURSZTA J., 1987, Folklor, [w:] Słownik etnologiczny. Terminy ogólne, Warszawa–Poznań.pl_PL
dc.referencesCOHEN E., EVIELI N., 2004, Food in tourism: Attraction and impedimenta, „Annals of Tourism Research”, 31, 4, s. 755–778.pl_PL
dc.referencesEncyklopedia geografii. Kraje i ludzie, 1999, Muza S.A., Warszawa.pl_PL
dc.referencesGOŁEMBSKI G. (red.), 2007, Przedsiębiorstwo turystyczne Ujęcie statyczne i dynamiczne, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesHUDSON S., MILLER G., 2005, The responsible marketing of tourism: The case of Canadian mountain holidays, „Tourism Management”, 26, 2, s. 133–142.pl_PL
dc.referencesJEPSON T., 2002, National Geographic, G+J RBA, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKRZYŻANOWSKI J., 1965, Folklor, [w:] J. Krzyżanowski (red.), Słownik folkloru polskiego, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLEWANDOWSKI H.J., 2002, Znaczenie religii różnych narodowości we współczesnym świecie, Uniwersytet Gdański, Katedra Historii, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesLEWANDOWSKi H.J., 2003, Podstawowe opracowania z zakresu zarządzania firmą – Business Administration, Uniwersytet North West, New York, USA.pl_PL
dc.referencesLEWANDOWSKi H.J., 2005, Współczesne makroregiony pielgrzymkowe w świetle wyżywienia i obyczaju religijnego świata, Międzynarodowa konferencja naukowa WSTiH nt. „Turystyka religijno- pielgrzymkowa”, Gdańsk 8–9 września 2005.pl_PL
dc.referencesLONG L.M., 2004, Culinary tourism, The University Press of Kentucky, Lexington.pl_PL
dc.referencesMAŃKOWSKI T., 2009, Turystyka jako determinanta rozwoju regionalnego, [w:] B. Meyer (red.), Strategia rozwoju turystyki w regionie, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPAWLICZ A., 2008, Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPAWŁOWICZ Z., bp., 1996, Kościół i sekty w Polsce, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesPYO S., UYSAL M., MCLELLAN R., 1991, A linear expenditure model for tourism demand, „Annals of Tourism Research”, 18, 2, s. 443–454.pl_PL
dc.referencesRYAN C., 1997, The tourist experience: The introduction, Cassell, London.pl_PL
dc.referencesSULIMa R., 2001–2006, Folklor, [w:] Wielka encyklopedia powszechna PWN, PWN Warszawa.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe