Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTomaszewska-Bolałek, Magdalena
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-25T16:10:16Z
dc.date.available2023-07-25T16:10:16Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationTomaszewska-Bolałek, M. (2015). Foodies na turystycznym szlaku, czyli obraz turystyki kulinarnej według polskich blogerów. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 191–200). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-86-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47630
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wokół wspólnego stołu, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2015;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleFoodies na turystycznym szlaku, czyli obraz turystyki kulinarnej według polskich blogerówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number191–200pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet SWPS, Warszawapl_PL
dc.referencesBACHMANN-MEDICK D., 2012, Cultural Turns. Nowe kierunki w naukach o kulturze, Oficyna Naukowa, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBARAN T., MIOTK, A., 2013, Blogerzy w Polsce 2013. Znajomość, wizerunek, znaczenie, Newspoint.pl_PL
dc.referencesCHWIAŁKOWSKA A., TURKIEWICZ J., 2014, Blogerzy jako liderzy opinii – badanie blogów kulinarnych, „Marketing i Rynek”, 12, s. 13–22.pl_PL
dc.referencesDURYDIWKA M., 2013, Turystyka kulinarna – nowy (?) trend w turystyce kulturowej, „Prace i Studia Geograficzne”, 52, s. 9–30.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2005, Turystyka kulinarna – ujęcie geograficzne, „Turyzm”, 15, 1–2, s. 163–186.pl_PL
dc.referencesKRUCZEK Z., 2014, Enoturystyka w Polsce i na świecie, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesLANG B., HYDE K.F., 2013, Word of mouth: what we know and what we have yet to learn, „Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction & Complaining Behavior”, 26, s. 1–18.pl_PL
dc.referencesMCBRIDE A.E., 2010, Food Porn, „Gastronomica: The Journal of Critical Food Studies”, 10(1), s. 34–48.pl_PL
dc.referencesMENNELL S., 1996, All Manners of Food: Eating and Taste in England and France from the Middle Ages to the Present, University of Illinois Press, Urbana.pl_PL
dc.referencesSOŃTA M., 2015, Marki spożywcze w nowych mediach. Przegląd form współpracy biznesowej producentów żywności z autorami blogów kulinarnych, „Nowe Media. Czasopismo Naukowe”, 5, s. 89–114.pl_PL
dc.referencesTOMASZEWSKA-BOLAŁEK M., 2015, Homo Gourmand and Homo Cooking: Two Main Culinary Tribes of the Internet Era, Food and the Internet. Proceedings of the 20th International Ethnological Food Research Conference, Department of Folklore and Ethnology, Institute of Ethnology and Cultural Anthropology, University of Łodź, Poland, 3-6 September 2014, Peter Lang Edition, Frankfurt am Main, Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Wien, s. 209–218pl_PL
dc.referencesWITEK-HAJDUK M.K. (ed.), 2011, Zarządzanie silną marką, Wolters Kluwer.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe