Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCharzyński, Przemysław
dc.contributor.authorPodgórski, Zbigniew
dc.contributor.authorJasińska, Magdalena
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-24T08:01:08Z
dc.date.available2023-07-24T08:01:08Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationCharzyński, P., Podgórski, Z., Jasińska, M. (2015). Stan i perspektywy rozwoju biroturystyki w województwie śląskim. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 217–234). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-86-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47596
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wokół wspólnego stołu, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2015;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleStan i perspektywy rozwoju biroturystyki w województwie śląskimpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number217–234pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruńpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszczpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruńpl_PL
dc.referencesCHARZYŃSKI P., NOWAK A., PODGÓRSKI Z., 2013, Turystyka winiarska na Ziemi Lubuskiej – historycznie uwarunkowana konieczność czy nowatorskie rozwiązanie?, „Journal of Health Sciences”, 3, 15, s. 198–216.pl_PL
dc.referencesCHARZYŃSKI P., ŁYSZKIEWICZ A., MUSIAŁ M., PODGÓRSKI Z., 2015, Culinary tourism in the Cuiavian-Pomeranian Province, Poland, [w:] The Cultural Heritage and its Sustainability in Europe, S. Sahin, P. Charzyński (eds.), Pegem Akademi, Ankara, s. 69–89.pl_PL
dc.referencesDUDA-GROMADA K., 2013a, Biroturystyka w Polsce − charakterystyka zjawiska, „Prace i Studia Geograficzne”, 52: Turystyka kulinarna, M. Derek (red.), Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, Uniwersytet Warszawski, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDUDA-GROMADA K., 2013b, Muzeum multimedialne jako miejsce spotkań − wybrane aspekty (na przykładzie muzeów piwowarstwa), [w:] Kultura i turystyka – miejsca spotkań, B. Krakowiak, A. Stasiak, B. Włodarczyk (red.), Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesEncyklopedia powszechna PWN, 2010, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGORANCZEWSKI B., PUCIATO D., 2010, Zastosowanie analizy SWOT w formułowaniu strategii rozwoju turystyki na obszarach recepcyjnych, „Turyzm/Tourism”, 20, 2, s. 47–56.pl_PL
dc.referencesGREINER P., 2004, Browar tyski w habsburskim okresie dziejów Śląska (1926–1740), [w:] Tyskie Browary Książęce 1629–2004, R. Kaczmarek (red.), Kompania Piwowarska SA, Tychy.pl_PL
dc.referencesHAJDUGA A., 2011, Skuteczna promocja sieciowego produktu turystycznego na przykładzie wydarzenia marketingowego Industriada − Święto Szlaku Zabytków Techniki, [w:] Turystyka i kultura – wspólna droga, B. Włodarczyk, B. Krakowiak, J. Latosińska (red.), Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesJASIŃSKA M., 2014, Uwarunkowania, charakterystyka i perspektywy rozwoju biroturystyki w województwie śląskim, UMK Toruń, mps pracy magisterskiej pod kier. P. Charzyńskiego, Katedra Gleboznawstwa i Kształtowania Krajobrazu UMK, Toruń.pl_PL
dc.referencesKACZMAREK R., 2004, Tyskie Browary Książęce 1629–2004, Kompania Piwowarska SA, Tychy.pl_PL
dc.referencesKOSMACZEWSKA J., 2008, Turystyka piwna jako nowy przejaw aktywności turystycznej w Polsce, [w:] Współczesne tendencje w rekreacji i turystyce, W. Siwiński, R.T. Tauber, E. Mucha-Szajek (red.), Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesPODGÓRSCY B. i A., PODGÓRSKI M., JACH A., 2006, Dobre piwo jako żywo. Skarbczyk polskiego piwosza, Wyd. Antyk, Kęty.pl_PL
dc.referencesRATKOWSKA P., 2010, O festiwalu w kontekście turystyki kulturowej, czyli turystyka enentowa raz jeszcze, „Turystyka Kulturowa”, 6, s. 31, turystykakulturowa.org; 15.05.2014.pl_PL
dc.referencesRUM L., 2005, Ilustrowany leksykon piwa, Wyd. Kurpisz, Poznań.pl_PL
dc.referencesSADOWSKI A., 2002, Restrukturyzacja polskiego przemysłu piwowarskiego, Wyd. i Zakład Poligrafii Instytutu Technologii Eksploatacji, Radom.pl_PL
dc.referencesSPYRA A., ZWIERZYNA G., 2001, Browar Żywiec 1856–2001. Dzieje Browaru i znaków ochronnych firmy. Katalog znaków ochronnych Browaru Żywiec, Żywiec.pl_PL
dc.referencesSTROJNY A., 2003, Piwnym szlakiem po Europie Środka, Wyd. Bezdroża, Kraków.pl_PL
dc.referencesSTROJNY A., 2009, Browary w Polsce, Hachette Polska, Warszawa.pl_PL
dc.referencesTOMASZEWSKA M., 2012, Pojęcie turystyki jako pojęcie o charakterze typologicznym, [w:] Konsument usług żywieniowych i usług turystycznych, D. Kołożyn-Krajewska (red.), Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie, Częstochowa.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe