Show simple item record

dc.contributor.authorBekier-Jaworska, Ewa
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-24T07:59:20Z
dc.date.available2023-07-24T07:59:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationBekier-Jaworska, E. (2015). Kreowanie produktu turystycznego na przykładzie browaru „Zwierzyniec”. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 235–249). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-86-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47595
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wokół wspólnego stołu, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2015;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleKreowanie produktu turystycznego na przykładzie browaru „Zwierzyniec”pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number235–249pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, Zamośćpl_PL
dc.referencesALTKORN J., 1994, Marketing w turystyce, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBEKIER-JAWORSKA E., BOCHENEK M., 2014, Brandt products of regional cuisine in the promotion of tourism in Roztocze, „Polish Journal of Sport and Tourism”, 21, s. 263–272.pl_PL
dc.referencesBUJDOSÓ Z., SZŰCS C., 2012, Beer tourism – from theory to practice, „Academia Turistica”, 5, 1, June, Hungary, s. 103–111.pl_PL
dc.referencesCYGNAROWSKI A., 2007, Zwierzyniec w starej pocztówce i fotografii, Towarzystwo Miłośników Zwierzyńca, Zwierzyniec.pl_PL
dc.referencesCZUBKOWSKA S., OTTO P., 2012, Podróże za jeden kufel, czyli turystyka śladami piwa, „Gazeta Prawna”, 22.06.2012.pl_PL
dc.referencesDUDA-GROMADA K., 2013, Biroturystyka w Polsce – charakterystyka zjawiska, „Prace i Studia Geograficzne”, 52, s. 63–84.pl_PL
dc.referencesKOZÁK V., 2013, Analysis of reasons for beer consumption drop in the Czech Republic, „Ekonomie a Management”, XVI, 3, s. 130–138.pl_PL
dc.referencesMATŁAWSKA H., 1991, Zwierzyniec – monografia, Zwierzyniec.pl_PL
dc.referencesMIDDLETON V.T.C., 1996, Marketing w turystyce, PAPT, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNOWACKI M., 2000, Atrakcje turystyczne, dziedzictwo i jego interpretacja – jako produkt turystyczny, „Turyzm”, 10, 1, s. 111–122.pl_PL
dc.referencesPANAS R., 2009, NIK wzięła pod lupę browar w Zwierzyńcu i zarzuca brak przetargu, „Dziennik Wschodni” z 18.09.2009.pl_PL
dc.referencesPODGÓRSKI A., PODGÓRSKA B., PODGÓRSKI M., JACH A., 2006, Skarbczyk polskiego piwosza, Wyd. Antyk, Kęty.pl_PL
dc.referencesSTROJNY A., 2009, Browary w Polsce, Hachette Polska, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWÓJTOWICZ L., 2010, Zwierzyniec: Perła wycofuje się z produkcji piwa, „Dziennik Wschodni” z 19.02.2010.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe