Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDominik, Piotr
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-24T07:51:43Z
dc.date.available2023-07-24T07:51:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationDominik, P. (2015). Miejsce kulinariów w turystyce na przykładzie Mazowsza. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 313–332). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-86-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47591
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wokół wspólnego stołu, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2015;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleMiejsce kulinariów w turystyce na przykładzie Mazowszapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number313–332pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationSzkoła Główna Turystyki i Rekreacji, Warszawapl_PL
dc.referencesCHOJKA K., 2010, Wartości kreowane przez produkty kulinarne, [w:] Z. Dolatowski, D. Kołożyn- -Krajewska (red.), Rozwój turystyczny regionów a tradycyjna żywność, Wyd. Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie oraz Polskie Towarzystwo Technologów Żywności, Częstochowa.pl_PL
dc.referencesDOMINIK P., 2011, Zasady i organizacja żywienia w turystyce, Wyższa Szkoła Almamer, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKOC M., SIMANOWICZ A., 2012, Wielki Gościniec Litewski Warszawa–Wilno. Całkowicie subiektywny przewodnik kulinarny, Sokołowski Ośrodek Kultury, Sokołów Podlaski.pl_PL
dc.referencesKRUPA J., KRUPA K., 2010, Żywność tradycyjna i regionalna elementem promocji turystycznej Podkarpacia, [w:] Z. Dolatowski, D. Kołożyn-Krajewska (red.), Rozwój turystyczny regionów a tradycyjna żywność, Wyd. Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie oraz Polskie Towarzystwo Technologów Żywności, Częstochowa.pl_PL
dc.referencesLODZIŃSKA E., WIECZOREK W., KRYCIŃSKI S. i in., 2019, Województwo mazowieckie. Polska niezwykła, Wyd. DEMART, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMAKAŁA H., 2007, Rola kuchni wybranych kultur w turystyce, [w:] J. Wyleżałek, D. Orłowski (red.), Dziedzictwo kulturowe Polski i jego znaczenie w turystyce, Wyd. Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNOWAK D., CZARNIECKA-SKUBINA E., 2010, Możliwości wykorzystania tradycyjnych produktów lokalnych w promocji gospodarstw agroturystycznych regionu warmińsko-mazurskiego, [w:] Z. Dolatowski, D. Kołożyn-Krajewska (red.), Rozwój turystyczny regionów a tradycyjna żywność, Wyd. Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie oraz Polskie Towarzystwo Technologów Żywności, Częstochowa.pl_PL
dc.referencesOGRODOWSKA B., 2006, Polskie tradycje kulinarne, „AgroSmak”, 1.pl_PL
dc.referencesOLSZEWSKI-STRZYŻOWSKI J., 2010, „Kuchnia polska” ważną ofertą uzupełniającą działania promocyjne krajowej turystyki, [w:] Z. Dolatowski, D. Kołożyn-Krajewska (red.), Gastronomia w ofercie turystycznej regionu, Wyd. Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie oraz Polskie Towarzystwo Technologów Żywności, Częstochowa.pl_PL
dc.referencesORŁOWSKI D., WOŹNICZKO M., 2007, Edukacyjne znaczenie skansenów w propagowaniu tradycji kulinarnych w turystyce wiejskiej, [w:] Materiały Sesji Naukowej XII Ogólnopolskiego Sympozjum Agroturystycznego, Boszkowo 2007, http://www.produktyregionalne.edu.pl/czytelnia/Orlowski_Wozniczko_refer+streszcz_korekta.pdf.pl_PL
dc.referencesOZIMEK I., 2010, Prawa konsumenta na rynku usług turystycznych i gastronomicznych – wybrane aspekty, [w:] Z. Dolatowski, D. Kołożyn-Krajewska (red.), Gastronomia w ofercie turystycznej regionu, Wyd. Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie oraz Polskie Towarzystwo Technologów Żywności, Częstochowa.pl_PL
dc.referencesPABIAN B., GWORYS W., 2010, Jurajskie potrawy i produkty regionalne w retoryce współczesnego turyzmu, [w:] Z. Dolatowski, D. Kołożyn-Krajewska (red.), Gastronomia w ofercie turystycznej regionu, Wyd. Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie oraz Polskie Towarzystwo Technologów Żywności, Częstochowa.pl_PL
dc.referencesPIOTROWSKA M., PIOTROWSKI R., 2011, Rola Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu w utrwalaniu i upowszechnianiu dziedzictwa kulturowego Mazowsza, [w:] J. Wyleżałek, D. Orłowski (red.), Dziedzictwo kulturowe Polski i jego znaczenie w turystyce, Wyd. Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie, Warszawa.pl_PL
dc.referencesROHRSCHEIDT A.M., 2008, Turystyka kulturowa. Fenomen, potencjał, perspektywy, KMB DRUK, Gniezno.pl_PL
dc.referencesSIECZKO A., 2010, Rola kuchni regionalnych w kreowaniu lokalnego produktu turystycznego, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego: „Ekonomiczne Problemy Usług”, s. 391–400.pl_PL
dc.referencesWALAS B., CICHOŃSKA A., BUCZAK T. i in., 2011, Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2012–2020, Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa, https://www.pot.gov.pl/plany-i-sprawozdania-pot/marketingowa-strategia-polski-w-sektorze-turystyki-na-lata-2008-2015/.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe