Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-24T07:50:00Z
dc.date.available2023-07-24T07:50:00Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationKozłowska, A. (2015). Wybrane wydarzenia gastronomiczne jako efekt trendów europejskich. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – wokół wspólnego stołu (s. 333–356). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-86-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47590
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wokół wspólnego stołu, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2015;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleWybrane wydarzenia gastronomiczne jako efekt trendów europejskichpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number333–356pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesDEREK M. (red.), 2013, Turystyka kulinarna, „Prace i Studia Geograficzne”, 52, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych UW, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJASKULSKI M., 2012, Piwo, flaki garnuszkowe, petersburskie bliny, i kawior astrachański, czyli z dziejów gastronomii łódzkiej do 1918 roku, Dom Wydawniczy Księży Młyn, Łódź.pl_PL
dc.referencesKOŁODZIEJ A., 2011, Kreowanie marki Łódzkie poprzez promocję tradycyjnych smaków regionu, Urząd Marszałkowski w Łodzi.pl_PL
dc.referencesKOTLER P., ARMSTRONG G., SAUNDERS J., WONG V., 2002, Marketing. Podręcznik europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, s. 91–111.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2005, Turystyka kulinarna - ujęcie geograficzne, „Turyzm”, 1–2, s. 163–186.pl_PL
dc.referencesKRZYWIK-KAŹMIERCZYK J., 2014, Lorneta z meduzą, Dom Wydawniczy Księży Młyn, Łódź.pl_PL
dc.referencesMIECZKOWSKI W., 2014, Obchody jubileuszu 85-lecia województwa łódzkiego, „Ziemia Łódzka”, 40, s. 12–13.pl_PL
dc.referencesMILEWSKA M., PRĄCZKO A., STASIAK A., 2010, Podstawy gastronomii, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSALA J., 2011, Marketing w gastronomii, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWOJCIECHOWSKA A., 2014, Fifka i żulik, czyli domowa kuchnia łódzka, Centrum Inicjatyw na rzecz Rozwoju „Regio”, Łódź.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe