Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWidawski, Krzysztof
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-07-24T07:44:36Z
dc.date.available2023-07-24T07:44:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationWidawski, K. (2014). Wydarzenia folklorystyczne – wybrane aspekty na przykładzie Hiszpanii. W: B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – w kręgu wydarzeń (s. 53–73). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-27-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47586
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – w kręgu wydarzeń, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, ROTWŁ, Łódź 2014;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleWydarzenia folklorystyczne – wybrane aspekty na przykładzie Hiszpaniipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number53–73pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Wrocławskipl_PL
dc.referencesALLEN J., O’TOOLE W., MCDONNELL I., HARRIS R., 2002, Festival and Special Event Management, 2nd edition, Wiley, Australia.pl_PL
dc.referencesARCODIA C., WHITFORD M., 2006, Festival Attendance and the Development of Social Capital, „Journal of Convention & Event Tourism”, 8, 2, s. 1–18.pl_PL
dc.referencesBOWDIN G., ALLEN J., O’TOOLE W., HARRIS R., MCDONNELL I., 2006, Events Management (2nd ed.), Elsevier, Oxford.pl_PL
dc.referencesBURSZTA J., 1987, Słownik etnologiczny. Terminy ogólne, PWN, Warszawa–Poznań.pl_PL
dc.referencesBUTLER R.W., 1997, Modelling Tourism Development: Evolution, Growth and Decline, [w:] S. Wahab, J. Pigram (eds), Tourism Development and Growth, Routledge, London, s. 109–128.pl_PL
dc.referencesCYREK P., WOŹNIAK M., 2004, Dziedzictwo kulturowe obszarów wiejskich a motywy wyboru miejsca wypoczynku, [w:] I. Sikorska-Wolak (red.), Turystyka w rozwoju lokalnym, Wyd. SGGW, Warszawa, s. 200–211.pl_PL
dc.referencesGETZ D., 1991, Festivals, Special Events and Tourism, Van Nostrand Reinhold, New York.pl_PL
dc.referencesGETZ D., 1997, Event Management and Event Tourism, Cognizant Communications, New York.pl_PL
dc.referencesGETZ D., 2005, Event Management and Event Tourism, 2nd ed., Cognizant Communications, New York.pl_PL
dc.referencesGETZ D., 2008, Event Tourism: Definition, Evolution and Research, „Tourism Management”, 29.pl_PL
dc.referencesGETZ D., SVENSSON B., PETERSSEN R., GUNNERVALL A., 2012, Hallmark Events: Definition, Goals and Planning Process, „International Journal of Event Management Research”, 7, 1–1.pl_PL
dc.referencesGETZ D., WICKS B., 1993, Editorial, „Festival Management & Event Tourism”, 1, 1, s. 1–3.pl_PL
dc.referencesHALL M., 1989, The definition and analysis of hallmark tourist events, „GeoJournal”, 19, 3, s. 263–268.pl_PL
dc.referencesHALL M., 1992, Hallmark tourist events: Impacts, management and planning, Belhaven, London.pl_PL
dc.referencesJENNAN L., 2005, Patrimoine rural et tourisme durable, [w:] Z. Chatou (red.), Tourisme rural et development durable, Paris, s. 66–83.pl_PL
dc.referencesJĘDRYSIAK T., 2008, Turystyka kulturowa, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKRAWCZYK-WASILEWSKA V., 1986, Współczesna wiedza o folklorze, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLas Fallas, 1995, Enciclopedia de las Fiesta de Espana, Diario 16, 29.pl_PL
dc.referencesMANGION D., MCNABB Y., 2005, Perceived Impacts Of A Rural Tourism Event, paper presented at 19th Conference of Australia and New Zealand Academy of Management, 7–10 December, Canberra, Australia.pl_PL
dc.referencesMIKOS VON ROHRSCHEIDT A., 2008, Turystyka kulturowa. Fenomen, potencjał, perspektywy, GWSHM Milenium, Gniezno.pl_PL
dc.referencesO’SULLIVAN D., JACKSON M., 2002, Festival Tourism: A Contributor to Sustainable Local Development?, „Journal Of Sustainable Tourism”, 10, 4, s. 325–342.pl_PL
dc.referencesQUINN B., 2005, Changing festival places: insights from Galway,’ „Social and Cultural Geography”, 6, 2, s. 237–252.pl_PL
dc.referencesRITCHIE J.R.B., 1984, Assessing the impacts of hallmark events: Conceptual and research issues, „Journal of Travel Research”, 23, 1) s. 2–11.pl_PL
dc.referencesSANCHEZ M., 1999, Fiestas Populares, Espana Dia a Dia, Maeva Ediciones, Madrid.pl_PL
dc.referencesSHARPLEY R., 2002, Rural tourism and the challenge of tourism diversification: The case of Cyprus, „Tourism Management”, 23, 3, s. 233–244.pl_PL
dc.referencesSKOULTSOS S., TSARTAS P., 2009, Event Tourism: Statements and Questions about its Impacts on Rural Areas, „Tourismos: An International Multidisciplinary Journal of Tourism”, 4, 4, Spring, s. 293–310.pl_PL
dc.referencesWATT D.C., 1998, Event Management in Leisure and Tourism, Addison Wesley Longman, New York.pl_PL
dc.referencesWHITSON D., MACINTOSH, D., 1996, The global circus: International sport, tourism, and the marketing of cities, „Journal of Sport and Social Issues”, 20, 3, s. 275–295.pl_PL
dc.referencesWIDAWSKI K., 1999, Sanfermin as an example of importance of folklore in tourism in Spain, [w:] Conditions of the Foreign Tourism Development in Central and Eastern Europe, vol. 5, Department of Regional and Tourism Geography, Wrocław University, Wrocław, s. 157–167.pl_PL
dc.referencesWIDAWSKI K., 2005, Polish folklore festivities in towns in PTO offer, [w:] Conditions of the foreign tourism development in Central and Eastern Europe, vol. 8: Urban tourism – present state and development perspectives, Department of Regional and Tourism Geography of the Wrocław University, Wrocław, s. 153–173.pl_PL
dc.referencesWIDAWSKI K., 2009, Wpływ folkloru i tradycyjnej kultury ludowej na rozwój ruchu turystycznego na przykładzie Hiszpanii, Uniwersytet Wrocławski, Instytut Geografii i Rozwoju Regionalnego, Zakład Geografii Regionalnej i Turystyki, Wrocław.pl_PL
dc.referencesWIDAWSKI K., 2011, Wybrane elementy dziedzictwa kulturowego środowiska wiejskiego – ich wykorzystanie w turystyce na przykładzie Hiszpanii i Polski, „Rozprawy Naukowe Instytutu Geografii i Rozwoju Regionalnego” 17, Uniwersytet Wrocławski, Wrocław.pl_PL
dc.referencesWITT S., 1988, Mega-events and Mega-attractions, „Tourism Management”, 9, 1, s. 76–77.pl_PL
dc.referencesWOJCIECHOWSKA J., 2003, Dziedzictwo kulturowe regionów jako element produktu turystycznego, [w:] T. Murzyński, M. Łabaj (red.), Turystyka rekreacyjna oraz turystyka specjalistyczna, Warszawa.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe