Przeglądaj 7. Kultura i turystyka – w kręgu wydarzeń według daty wydania
Wyświetlanie pozycji 1-18 z 18
-
Święto szlaku kulturowego – zarządzanie, funkcje, cele, rezultaty. Na przykładzie Industriady na Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Renesans ludyczności – Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie: wydarzenie jako wizytówka miasta
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Festiwal Kultury Żydowskiej – megawydarzenie i flagowa atrakcja Krakowa. Ocena wydarzenia z wykorzystaniem metody etnografii wirtualnej
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Mierzenie wpływu wydarzeń kulturalnych na gospodarkę lokalną
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Przystanek Woodstok jako produkt turystyczny: jakość festiwalu a zadowolenie i lojalność uczestników
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Wpływ megaimprezy sportowej na rozwój turystyki
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Religijne wydarzenia masowe na przykładzie spotkań młodzieży chrześcijańskiej
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Dialog o istocie wydarzeń
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Rola średniowiecznych imprez w popularyzacji turystycznych regionów Litwy (na przykładzie Trok)
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Wspólna marka jako instrument wzmacniania pozycji rynkowej wydarzeń miejsc i regionów turystycznych
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Konkurs agroturystyczny „Złota Grusza” w województwie łódzkim wydarzeniem dla jego kreatorów i głównych „aktorów”
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Festiwal Nauki, Techniki i Sztuki w Łodzi jako wydarzenie
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Ocena krótkoterminowych efektów organizacji mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012. Przykład rynku turystycznego Gdańska
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Rola karnawału i zjawiska „skarnawalizowanego” w turystyce
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Wpływ wydarzeń kulturalnych w muzeach skansenowskich w Polsce na rozwój ruchu turystycznego – badania własne
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Mechanizmy pomiaru oddziaływania wydarzeń na gospodarkę
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Wydarzenia folklorystyczne – wybrane aspekty na przykładzie Hiszpanii
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Festiwal Słowian i Wikingów na wyspie Wolin miejscem spotkań turystów z wczesnośredniowiecznymi zwyczajami kulinarnymi
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014)