Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBuła, Anna
dc.contributor.editorBonar, Jolanta
dc.contributor.editorWiśniewska-Kin, Monika
dc.contributor.editorBuła, Anna
dc.date.accessioned2023-05-05T09:40:54Z
dc.date.available2023-05-05T09:40:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationBuła A., Najmłodsi uczniowie filozofują – w horyzoncie dziecięcej dyskusji o prawdzie, wolności i pięknie, [w:] Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się, J. Bonar, M. Wiśniewska-Kin, A. Buła (red.), WUŁ, Łódź 2019, https://doi.org/10.18778/8142-117-1.09pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-117-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/46957
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofHoryzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectpedagogika wczesnoszkolnapl_PL
dc.subjectfilozofowanie z dziećmipl_PL
dc.titleNajmłodsi uczniowie filozofują – w horyzoncie dziecięcej dyskusji o prawdzie, wolności i piękniepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number109-120pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Katedra Pedagogiki Wieku Dziecięcegopl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-118-8
dc.referencesElwich B., Łagodzka A., Pytkowska-Kapulkin B. (1999), Filozoficzne dociekania z dziećmi i młodzieżą, http://www.nauczaniefilozofii.uni.wroc.pl/index.php/animacje-filozofii-2/161-filodociek (dostęp: 27.03.2017).pl_PL
dc.referencesKlus-Stańska D. (2008), Mitologia transmisji wiedzy, czyli o konieczności szukania alternatyw dla szkoły, która amputuje rozum, „Problemy Wczesnej Edukacji”, nr 2 (8).pl_PL
dc.referencesKlus-Stańska D. (2010), Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKlus-Stańska D. (red.), (2004), Światy dziecięcych znaczeń, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLipman M., Sharp A. M., Oscanian F. S. (1996), Filozofia w szkole, Wydawnictwo CODN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesŁagodzka A. (2014), Dyskusja dialogiczna – filozofia dzieciństwa i filozofia dorosłych, „Analiza i Egzystencja”, nr 25.pl_PL
dc.referencesNowicka M. (2015), O niedostatkach uwzględniania perspektywy ucznia w szkolnym procesie rozwijania kompetencji, [w:] Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Teoria i badania, red. J. Uszyńska-Jarmoc, M. Bilewicz, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPobojewska A. (2011), Co to znaczy filozofować?, „Analiza i Egzystencja”, nr 15.pl_PL
dc.referencesPobojewska A. (2012), Zajęcia warsztatowe z filozofii a relatywizm. Dyrektywa wycofania się prowadzącego z merytorycznej warstwy dialogu, „Przegląd Filozoficzny – Nowa Seria” R. 21, nr 3.pl_PL
dc.referencesWiśniewska-Kin M. (2016), Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego, „Problemy Wczesnej Edukacji”, nr 1 (32).pl_PL
dc.referencesWiśniewska-Kin M. (2017), Dziecięce zmagania z czasem. Wyzwalanie rozumienia pojęcia czas przez dzieci 9–10-letnie w kulturze szkoły polskiej, „Problemy Wczesnej Edukacji”, nr 2 (37).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-117-1.09


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe