Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKwiatkowska, Alina
dc.contributor.editorKwiatkowska, Alina
dc.date.accessioned2022-06-13T16:25:05Z
dc.date.available2022-06-13T16:25:05Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationKwiatkowska A., „Są rzeczy, których nie ma”. „Widoczna nieobecność, jaskrawy brak”, [w:] Przestrzenie kognitywnych poszukiwań, Kwiatkowska A. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 305-313, https://doi.org/10.18778/7525-669-7.23pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-669-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/42140
dc.descriptionAutor artykułu skupia się w nim na tym, czego nie ma, a dokładniej o tym, jak pewne wyrażenia, a także, pewne tzw. wypowiedzi wizualne odzwierciedlają nasze mentalne konstrukty nieobecności i braku.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKwiatkowska A. (red.), Przestrzenie kognitywnych poszukiwań, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectjęzykoznawstwo kognitywnepl_PL
dc.subject"widoczna nieobecnosć"pl_PL
dc.subjectwypowiedzi wizualnepl_PL
dc.title"Są rzeczy, których nie ma". "Widoczna nieobecność, jaskrawy brak"pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number305-313pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8220-920-4
dc.referencesBaumeister, R., et. al. 2001. Bad is Stronger than Good. Review of General Psychology 5/4: 323–370.pl_PL
dc.referencesFauconnier, G., Turner, M. 2003. The Way We Tthink: Conceptual Blending and the Mind's Hidden Complexities. New York: Basic Books.pl_PL
dc.referencesGombrich, E. 1960. Art and Illusion. A Study in the Psychology of Pictorial Representation. London: Phaidon Press.pl_PL
dc.referencesJaworski, A. 1993. The Power of Silence: Social and Pragmatic Perspectives. London: Sage.pl_PL
dc.referencesJaworski, A. (red.) 1997. Silence. Interdisciplinary Perspectives. Berlin: Mouton.pl_PL
dc.referencesKwiatkowska, A. 1997. Silence across modalities. W: Jaworski, A. (red.): Silence. Interdisciplinary Perspectives.pl_PL
dc.referencesLangacker R.W. 1987. Foundations of Cognitive Grammar. Vol. I, Theoretical Prerequisites. Stanford: Stanford University Press.pl_PL
dc.referencesNavon, David. 1977. Forest Before Trees: The Precedence of Global Features in Visual Perception. Cognitive Psychology 9, 353–383.pl_PL
dc.referencesReddy, M. 1979. The conduit metaphor. A case of frame conflict in our language about language. W: A. Ortony (red.), Metaphor and Thought. Cambridge: Cambridge University Press.pl_PL
dc.referencesSartre, J.-P. 1943. Être et le néant, Essai d'ontologie phénoménologique. Paris: Gallimard.pl_PL
dc.referencesWitkoski, M. 2003. The bottle that isn't there and the duck that can't be heard: The ‘subjective correlative’ in commercial messages. Studies in Media & Information Literacy Education, 3/3, 1–11.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-669-7.23
dc.disciplinejęzykoznawstwopl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe