Show simple item record

dc.contributor.authorLatoch-Zielińska, Małgorzata
dc.contributor.editorCiszewska, Ewa
dc.contributor.editorKlejsa, Konrad
dc.date.accessioned2022-06-04T17:28:27Z
dc.date.available2022-06-04T17:28:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationLatoch-Zielińska M., Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świecie współczesnych multimediów, [w:] Od edukacji filmowej do edukacji audiowizualnej. Teorie i praktyki, Ciszewska E., Klejsa K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 261-271, https://doi.org/10.18778/8088-486-1.17pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-486-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/42075
dc.descriptionAutorka zwraca uwagę na istotną rolę technologii i multimediów w procesie wspierania konstruowania wiedzy przez ucznia, zwłaszcza tego o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPE). Podkreśla, że szkoła musi być otwarta na innowacje, zarówno w świecie technologii, jak i dydaktyki.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofCiszewska E., Klejsa K. (red.), Od edukacji filmowej do edukacji audiowizualnej. Teorie i praktyki, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectnowoczesne technologiepl_PL
dc.subjectmultimediapl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjectuczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnychpl_PL
dc.subjectEdukacyjne Second Lifepl_PL
dc.titleUczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świecie współczesnych multimediówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2016; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2016pl_PL
dc.page.number261-271pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-487-8
dc.contributor.authorBiographicalnoteMałgorzata Latoch-Zielińska – doktor habilitowany w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Innowacji Dydaktycznych UMCS w Lublinie. Autorka ponad 90 publikacji w tomach zbiorowych i czasopismach z dziedziny dydaktyki języka polskiego i edukacji kulturalnej, ewaluacji i diagnostyki szkolnych osiągnięć uczniów, e-learningu, wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie kształcenia. Redaktor monografii „Nowoczesna edukacja kulturalna”, współredaktor sześciu monografii, w tym trzech z serii Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej. Ekspert MEN ds. awansu zawodowego nauczycieli, ekspert oceniający wnioski konkursowe z funduszy europejskich. Członek Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego, Towarzystwa Literackiego im. Adama Mickiewicza, Lubelskiego Towarzystwa Naukowego oraz Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-486-1.17
dc.disciplinepedagogikapl_PL
dc.disciplinesztuki filmowe i teatralnepl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe