Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSkowronek, Bogusław
dc.contributor.editorCiszewska, Ewa
dc.contributor.editorKlejsa, Konrad
dc.date.accessioned2022-06-04T17:17:22Z
dc.date.available2022-06-04T17:17:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationSkowronek B., Edukacja filmowa (i medialna). Ujęcie antropologiczno-pragmatystyczne, [w:] Od edukacji filmowej do edukacji audiowizualnej. Teorie i praktyki, Ciszewska E., Klejsa K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 11-20, https://doi.org/10.18778/8088-486-1.02pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-486-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/42060
dc.descriptionAutor przedstawia własny projekt edukacji filmowej, który będzie odpowiadał potrzebom współczesnej kultury i wyzwaniom współczesnej edukacji. Zaprezentowana koncepcja nie stanowi ani jedynego, ani wyczerpującego zestawu pomysłów. Konkretne rozwiązania dydaktyczne stosowane przez nauczycieli lub edukatorów filmowych zależeć będą od przyjętych przez nich autorskich koncepcji oraz potencjalnej możliwości ich realizacji.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofCiszewska E., Klejsa K. (red.), Od edukacji filmowej do edukacji audiowizualnej. Teorie i praktyki, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectedukacja filmowapl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjectfilmpl_PL
dc.subjectedukacja medialnapl_PL
dc.subjectteksty audiowizualnepl_PL
dc.subjectuczeńpl_PL
dc.subjectreforma edukacjipl_PL
dc.titleEdukacja filmowa (i medialna). Ujęcie antropologiczno-pragmatystycznepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2016; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2016pl_PL
dc.page.number11-20pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Pedagogiczny w Krakowiepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-487-8
dc.contributor.authorBiographicalnoteBogusław Skowronek – profesor zwyczajny w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Pracuje w Katedrze Mediów i Badań Kulturowych oraz Katedrze Lingwistyki Kulturowej i Komunikacji Społecznej. Główne zainteresowania badawcze to: filmoznawstwo, edukacja filmowa, wiedza o mediach, mediolingwistyka oraz lingwistyka kulturowa. Popularyzator sztuki filmowej, wykładowca w Akademii Polskiego Filmu. Autor licznych prac poświęconych filmowi, edukacji medialnej oraz zjawiskom współczesnej kultury, w tym między innymi książek: „Konceptualizacje filmu i jego oglądania w języku młodzieży. Studium kognitywno-kulturowe” (2007); „Film w przestrzeni kultury audiowizualnej. Studia. Szkice. Interpretacje” (2011); „Mediolingwistyka. Wprowadzenie” (2013).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-486-1.02
dc.disciplinesztuki filmowe i teatralnepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe