dc.contributor.author | Baranowicz, Krystyna | |
dc.contributor.editor | Bonar, Jolanta | |
dc.date.accessioned | 2022-02-25T11:36:14Z | |
dc.date.available | 2022-02-25T11:36:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Baranowicz K., Nauczyciele i ich niepełnosprawni uczniowie w szkołach ogólnodostępnych, [w:] Nauczyciel wczesnej edukacji. Oczekiwania społeczne i praktyka edukacyjna, Bonar J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 185-196, https://doi.org/10.18778/7525-559-1.14 | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-7525-559-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/40815 | |
dc.description.abstract | There are two major thesis discussed in the paper. At first, the author argues that curriculum of teacher education must be change because many disabled children are at ordinary schools. At second, the author tries to indicate the necessity of coteaching in classes called the integrate class. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Udostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | Bonar J. (red.), Nauczyciel wczesnej edukacji. Oczekiwania społeczne i praktyka edukacyjna, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | teacher education program | pl_PL |
dc.subject | children with disabilities | pl_PL |
dc.subject | inclusive classrooms | pl_PL |
dc.subject | coteaching | pl_PL |
dc.title | Nauczyciele i ich niepełnosprawni uczniowie w szkołach ogólnodostępnych | pl_PL |
dc.title.alternative | Teachers and their disabled pupils at state schools | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.rights.holder | © Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011 | pl_PL |
dc.page.number | 185-196 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.18778/7525-559-1.14 | |
dc.discipline | pedagogika | pl_PL |