Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPokorska, Michalina
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2022-02-03T14:37:16Z
dc.date.available2022-02-03T14:37:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPokorska M., „Super Choda zdrowia doda” – o kreatywności językowej wpisów zamieszczanych przez Ewę Chodakowską na portalu społecznościowym Facebook, [w:] Kreatywność językowa w komunikacji internetowej, Burska K., Cieśla B. (red.), WUŁ, Łódź 2019, https://doi.org/10.18778/8142-463-9.13pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-463-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/40564
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKreatywność językowa w komunikacji internetowej;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleSuper Choda zdrowia doda – o kreatywności językowej wpisów zamieszczanych przez Ewę Chodakowską na portalu społecznościowym Facebookpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number139-150pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologicznypl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-464-6
dc.referencesBartmiński J. (red.) [2012], Współczesny język polski, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin.pl_PL
dc.referencesBąba S. [2009], Frazeologia polska. Studia i szkice, Wydawnictwo „Poznańskie Studia Polonistyczne”, Poznań.pl_PL
dc.referencesButkiewicz M., Gralczyk A., Marcyński K. (red.) [2017], Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w internecie, t. 1–3, Dom Wydawniczy Elipsa, Warszawa.pl_PL
dc.referencesFrankowski P. [2009], Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja, Wydawnictwo Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesKirkpatrick D. [2011], Efekt Facebooka, Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKłosińska A., Sobol E., Stankiewicz A. (red.) [2011], Wielki słownik frazeologiczny PWN z przysłowiami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMelosik Z. [2013], Facebook i społeczne konstrukcje narcyzmu (o tożsamości zamkniętej w celi wizerunku), „Studia Edukacyjne”, nr 26, s. 99–117.pl_PL
dc.referencesMüldner-Nieckowski P. (red.) [2003], Wielki słownik frazeologiczny języka polskiego, Świat Książki, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSmith C. [2012], Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami, Wydawnictwo Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesFacebook nie ma sobie równych w Polsce. Tak wypadamy na tle reszty świata, https://businessinsider.com.pl/media/internet/najpopularniejsze-serwisy-spolecznosciowe-w-polsce-i-na-swiecie/m9gksls (dostęp: 30.03.2018).pl_PL
dc.referencesProfil Ewy Chodakowskiej, https://web.facebook.com/chodakowskaewa (dostęp: 10.03.2018).pl_PL
dc.referencesŻmigrodzki P. (red.), Wielki słownik języka polskiego, http://wsjp.pl/index.php?pokaz=wstep&l=1&ind=0?pwh=0 (dostęp: 7.10.2018).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-463-9.13


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe