Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSapia-Drewniak, Eleonora
dc.contributor.editorMichalska, Iwonna
dc.contributor.editorMichalski, Grzegorz
dc.date.accessioned2021-11-23T09:17:13Z
dc.date.available2021-11-23T09:17:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSapia-Drewniak E., Zjawisko sponsoringu młodych kobiet na łamach czasopism społeczno-politycznych, [w:] Addenda do dziejów oświaty. Z badań nad prasą drugiej połowy XX i początków XXI wieku, Michalska I., Michalski G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 335-343, https://doi.org/10.18778/7525-913-1.23pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-913-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/39848
dc.descriptionWśród wielu zjawisk z zakresu patologii społecznej niezmiennie wymienia się prostytucję. Wiadomo, że za proces wychowania młodego pokolenia odpowiada przede wszystkim rodzina, w niej więc poszukuje się źródeł jego zaburzeń, ujawniających się różnego typu nieprzystosowaniem społecznym jednostki. Do nich bezsprzecznie należy występujący obecnie w naszym kraju na coraz większą skalę sponsoring. Szczególnie niepokojący z pedagogicznego punktu widzenia jest fakt, że dotyczy on młodych kobiet.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofMichalska I., Michalski G. (red.), Addenda do dziejów oświaty. Z badań nad prasą drugiej połowy XX i początków XXI wieku, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectsponsoringpl_PL
dc.subjectmłode kobietypl_PL
dc.subjectczasopiśmiennictwopl_PL
dc.subjectkonsumpcjonizmpl_PL
dc.titleZjawisko sponsoringu młodych kobiet na łamach czasopism społeczno-politycznychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number335-343pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Opolski, Wydział Historyczno-Pedagogiczny, Instytut Nauk Pedagogicznych, Zakład Edukacji Ustawicznej, 45–052 Opole, ul. Oleska 4pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-344-3
dc.identifier.doi10.18778/7525-913-1.23
dc.disciplinehistoriapl_PL
dc.disciplinepedagogikapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe