Show simple item record

dc.contributor.authorMakowska, Ewelina
dc.contributor.editorLadorucki, Jacek
dc.contributor.editorGruszka, Zbigniew
dc.date.accessioned2021-11-17T08:39:09Z
dc.date.available2021-11-17T08:39:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationMakowska E., Public relations w bibliotece. Przykłady wykorzystania różnych strategii marketingowych w bibliotekach nordyckich, [w:] Informacja, biblioteka, społeczeństwo. Z prac bibliologicznych kół naukowych w Polsce, Ladorucki J., Gruszka Z. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 43-48, DOI: 10.18778/7525-920-9.05pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-920-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/39779
dc.descriptionAutorka zwraca uwagę na nowe zadania przed którymi stoją współczesne biblioteki, które muszą odnaleźć się w dynamicznie rozwijającym się świecie, aby nadążyć za swoimi użytkownikami i móc zaproponować im „coś” wartościowego i godnego uwagi. Posługując się przykładami nordyckimi, pokazuje, że w tym celu niezbędnym jest podjęcie działań marketingowych, niekoniecznie wymagających dużych nakładów finansowych.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00. Publikacja wydana dzięki wsparciu finansowemu Uniwersytetu Łódzkiego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofLadorucki J., Gruszka Z. (red.), Informacja, biblioteka, społeczeństwo. Z prac bibliologicznych kół naukowych w Polsce, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectpublic relationspl_PL
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectbibliotekapl_PL
dc.subjectbiblioteki nordyckiepl_PL
dc.titlePublic relations w bibliotece. Przykłady wykorzystania różnych strategii marketingowych w bibliotekach nordyckichpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number43-48pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Koło Naukowe Bibliotekoznawcówpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-244-6
dc.referencesBerit Brandvold A., Skuggevik E.: The library as a brand. Two projects in Norway. „Scandinavian Public Library Quarterly” 2010 nr 1. s. 19-23pl_PL
dc.referencesCarneiro Juel P.: Across the footlights. „Scandinavian Public Library Quarterly” 2010 nr 1, s. 4-5pl_PL
dc.referencesChristensen L.: Marketing a public library. [W:] Nordic Public Libraries 2.0. Copenhagen: Danish Agency for Libraries and Media, 2010, s. 109-111pl_PL
dc.referencesEliasson A., Nowé Hedval l K.: Making the Library Visible – Identity, Image and Profile. „Scandinavian Public Library Quarterly” 2010 nr 1, s. 8-9pl_PL
dc.referencesFeyling F., Kvanum R.: Creating a trademark for the modern library. „Scandinavian Public Library Quarterly” 2007 nr 4, s. 12-15pl_PL
dc.referencesFrank J -O.: Idealism and the emergence of marketing strategy. W: Nordic Public Libraries in the knowledge society. Copenhagen: Danish Agency for Libraries and Media, 2006, s. 78-79pl_PL
dc.referencesPederson Ch. C.: Branding the Music Library in the mud of the Roskilde Festival. „Scandinavian Public Library Quarterly” 2007 nr 4 s. 18-19pl_PL
dc.referencesTaarasti R.: The library Has something to market. „Scandinavian Public Library Quarterly” 2010 nr 1, s. 6-7pl_PL
dc.referencesWojciechowski J.: Organizacja i zarządzanie w bibliotekach. Kraków: PWN, 1997, s. 181pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-920-9.05
dc.disciplineliteraturoznawstwopl_PL
dc.disciplinenauki o kulturze i religiipl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe