Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZarychta, Anna Maria
dc.contributor.editorGołąb, Mariusz
dc.contributor.editorSchiller, Natalia
dc.date.accessioned2021-10-05T14:17:05Z
dc.date.available2021-10-05T14:17:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationZarychta A.M., Jak działają na nas rozwiane, długie włosy? Analiza wybranych okładek magazynów dla kobiet w świetle badań kulturowych i neuroestetyki, [w:] Moda: model(ka) i czytelnicy. O ikonicznych reprezentacjach w kulturze, Gołąb M., Schiller N. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej; Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, Łódź 2015, s. 120-135, DOI: 10.18778/8088-155-6.11pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-155-6
dc.identifier.isbn978-83-65501-02-8
dc.identifier.isbn978-83-65403-13-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/39336
dc.descriptionW artykule podjęto zagadnienie związane z siłą przekazu komunikatów wizualnych a także mechanizmów ich tworzenia. Drugim istotnym elementem pracy jest ocena sposobu odbioru tychże obrazów. Z tym zjawiskiem człowiek styka się na każdym kroku swojej działalności (literatura, malarstwo, fotografia, prasa, reklama). Autorka odkrywa schematy budowania treści, które mają trafić do idealnego odbiorcy. Za przykład swoich rozważań wzięła motyw rozwianych włosów modelek na okładkach magazynów.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej; Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofGołąb M., Schiller N. (red.), Moda: model(ka) i czytelnicy. O ikonicznych reprezentacjach w kulturze, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego;Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej; Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, Łódź 2015;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectwizerunek rozwianych włosówpl_PL
dc.subjectokładki magazynów modowychpl_PL
dc.subjectkomunikat społecznypl_PL
dc.subjectbodziecpl_PL
dc.subjectkody obrazowepl_PL
dc.titleJak działają na nas rozwiane, długie włosy? Analiza wybranych okładek magazynów dla kobiet w świetle badań kulturowych i neuroestetykipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© copyright by Uniwersytet Łódzki – Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015; © copyright for this edition by Wydawnictwo Biblioteki PWSFTviT, Łódź 2015; © copyright for this edition by Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number120-135pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPaństwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna w Łodzi, Katedra Fotografiipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-156-3
dc.identifier.doi10.18778/8088-155-6.11
dc.disciplinenauki o komunikacji społecznej i mediachpl_PL
dc.disciplinenauki socjologicznepl_PL
dc.disciplinesztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztukipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe