Troska o zdrowie człowieka w czasach COVID-19 jako motywator do tworzenia nowych obszarów wartości dla klienta przez podmioty rynkowe
Streszczenie
The development of the epidemic in Poland motivates organisations to offer their customers products
and services remotely – it is therefore an opportunity to develop innovation, which combines corporate social responsibility with new areas of value for customers. The aim of this article is to present how
selected entities modified their offer to the customer during the COVID-19 era and to consider how these
changes can be used in the future. The empirical part of the study is based on the multiple case study
method. The analysis of the development of the customer offer allows us to conclude that it is possible
to effectively combine modern technologies and communication tools with providing new value to the
customer and teaching them market autonomy. Therefore, there is a simultaneous consumer education
and the pursuit of a competitive advantage by enriching value for the customer. It is worthwhile to take advantage of the ideas created as a result of the disease crisis to develop the offer of value for the customer also after its completion, but taking into account the different needs and attitudes of customers. Rozwój epidemii w Polsce motywuje organizacje do oferowania klientom produktów i usług w
sposób zdalny – jest to zatem okazja do rozwoju innowacyjności, która łączy społeczną odpowiedzialność biznesu z nowymi obszarami wartości dla klienta. Celem artykułu jest zaprezentowanie,
w jaki sposób wybrane podmioty zmodyfikowały swoją ofertę dla klienta w czasach COVID-19
oraz rozważenie, jak można te zmiany wykorzystać w przyszłości. Empiryczną część opracowania
przygotowano w oparciu o metodę wielokrotnego studium przypadku. Przeprowadzone analizy
rozwoju oferty dla klientów pozwalają wnioskować, że można skutecznie łączyć nowoczesne technologie i narzędzia komunikacyjne z dostarczaniem nowej wartości dla klienta oraz uczeniem go
samodzielności rynkowej. Ma tutaj zatem miejsce jednoczesna edukacja konsumenta i dążenie do
przewagi konkurencyjnej przez ubogacenie wartości dla klienta. Warto korzystać z powstałych
na skutek kryzysu chorobowego pomysłów na rozwój oferty wartości dla klienta również po jego
zakończeniu, ale z uwzględnieniem zróżnicowania potrzeb i postaw klientów.
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: