Internacjonalizacja firm w Polsce z sektora mikro i małych przedsiębiorstw – istota, formy, sposoby
Streszczenie
W opracowaniu przedstawiono wybrane zagadnienia dotyczące sposobów i form internacjonalizacji mikro i małych przedsiębiorstw w Polsce. Zawarto wyniki badań wykonanych w latach 2013–2018 na ostatecznej próbie 105 dobranych celowo przedsiębiorstw. Metodyka badań została przedstawiona we wstępie. W pierwszej części wyjaśniono istotę internacjonalizacji przedsiębiorstw w kontekście procesu globalizacji. W drugiej zaprezentowano wybrane rezultaty z wykonanych badań. Opracowanie kończą wnioski, które odnoszą się do sposobów i form internacjonalizacji badanych przedsiębiorstw. The paper presents selected issues at ways and forms of internationalization of micro and small enterprises in Poland. It includes the results of research made in the years 2013–2018 on a sample of 105 intentionally selected enterprises. The research methodology was presented in the introduction. The first part explains the essence of internationalization of enterprises in the context of the globalization process. The second part presents selected results from the tests performed. The study ends with conclusions, which concern the methods and forms of internationalization of the surveyed enterprises.
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: