Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorHuk, Katarzyna
dc.contributor.editorSońta-Drączkowska, Ewa
dc.contributor.editorBednarska-Wnuk, Izabela
dc.date.accessioned2020-12-15T09:59:14Z
dc.date.available2020-12-15T09:59:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHuk K., Logistyka zwrotów a podejście procesowe – zależności i etapy tworzenia, [w:] Wybrane aspekty zarządzania procesami, projektami i ryzykiem w przedsiębiorstwach, E. Sońta-Drączkowska, I. Bednarska-Wnuk (red.), WUŁ, Łódź 2020, http://dx.doi.org/10.18778/8220-331-8.05pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8220-331-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/32927
dc.description.abstractZmiany zachodzące w gospodarce oraz regulacje prawne wpłynęły na rozwój logistyki zwrotów. Obecnie coraz więcej produktów jest zwracanych do odbiorcy. Świadomość klientów, ich rosnące wymagania, zakupy przez internet, a tym samym rozwój e-commerce, globalizacja – to tylko niektóre czynniki mające wpływ na rozwój logistyki zwrotów. Dla usprawnienia działań i dodatkowych procesów związanych wyłącznie z logistyką zwrotów niezwykle pomocne jest podejście procesowe, a dokładnie tworzenie map procesów, stanowiących instrukcje i wytyczne dla pracowników. Celem artykułu jest wskazanie zależności i etapów tworzenia map procesów w logistyce zwrotów. Opracowanie ma charakter teoretyczno-empiryczny i zostało oparte na analizie literatury oraz przeprowadzonych studiach przypadku.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofWybrane aspekty zarządzania procesami, projektami i ryzykiem w przedsiębiorstwach;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectlogistyka zwrotówpl_PL
dc.subjectlogistyka zwrotnapl_PL
dc.subjectpodejście procesowepl_PL
dc.subjectmapowanie procesówpl_PL
dc.titleLogistyka zwrotów a podejście procesowe – zależności i etapy tworzeniapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number53-65pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Zielonogórski, Katedra Logistyki i Systemów Informacyjnychpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8220-332-5
dc.referencesAbt S., Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998.pl_PL
dc.referencesBednarz K. K., Podejście procesowe w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, [w:] S. Nowosielski (red.), Podejście procesowe w organizacjach, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” 2009, nr 52, s. 23–33.pl_PL
dc.referencesBernon M., Cullen J., Gorst J., Reverse logistics self assessment workbook, Department for Transport, Cranfield University, University of Sheffield, Sheffield 2008.pl_PL
dc.referencesCarter C. R., Ellram L. M., Reverse logistics: A review of literature and framework for future investigation, „Journal of Business Logistics” 2002, no. 9(1), s. 85–102.pl_PL
dc.referencesCoyle J., Bardi E., Langley C., Zarządzanie logistyczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesHugos M., Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy, One Press Exclusive, Gliwice 2011.pl_PL
dc.referencesHuk K., Robaszkiewicz-Ostręga J., Logistyka zwrotów na przykładzie hurtowni farmaceutycznej Neuca-Logistyca Sp. z o.o., „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” 2018, nr 505, s. 303–314.pl_PL
dc.referencesKondracki K., Komunikacja w organizacjach, http://www.qpracy.pl (dostęp: 10.02.2020).pl_PL
dc.referencesKrawczyk S., Zarządzanie procesami logistycznymi, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesNowosielski S., Procesy i projekty logistyczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2008.pl_PL
dc.referencesRogers D. S., Tibben-Lembke R. S., Going backwards: Reverse Logistics Trends and Practices, Reverse Logistics Executive Council, Pittsburgh 2002.pl_PL
dc.referencesRojek T., Koncepcja łańcucha wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia” 2014, nr 66, s. 813–822.pl_PL
dc.referencesSadowski A., Logistyka zwrotna, [w:] S. Kauf, E. Płaczek, A. Sadowski, J. Szołtysek, S. Twaróg, Vademecum logistyki, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2016, s. 177–193.pl_PL
dc.referencesSlone E. R., Leading a Supply Chain Turnaround, „Harvard Business Review” 2004, no. 10, s. 114–121.pl_PL
dc.referencesSzołtysek J., Ewolucja logistyki zwrotnej, „Logistyka” 2009, nr 5.pl_PL
dc.referencesSzołtysek J., Logistyka zwrotna, [w:] D. Kisperska-Moroń, S. Krzyżaniak (red.), Logistyka, Biblioteka Logistyka, Poznań 2009, s. 434–443.pl_PL
dc.referencesTwaróg S., System logistyczny, [w:] S. Kauf, E. Płaczek, A. Sadowski, J. Szołtysek, S. Twaróg, Vademecum logistyki, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2016, s. 26–35.pl_PL
dc.referencesWitkowski J., Zarządzanie łańcuchem dostaw. Koncepcje, procedury, doświadczenia, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesWitkowski K., Aspekt logistyki zwrotów i recyklingu tworzyw sztucznych, [w:] J. Witkowski, A. Skowrońska (red.), Ekonomiczne, społeczne i środowiskowe uwarunkowania logistyki, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” 2015, nr 383, s. 302–317.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8220-331-8.05


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe