Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKutzner, Iwona Małgorzata
dc.contributor.editorKuźbik, Paweł
dc.contributor.editorSzymankiewicz, Maria J.
dc.date.accessioned2020-04-30T08:11:18Z
dc.date.available2020-04-30T08:11:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationKutzner I. M., Rola i wpływ zewnętrznego pracownika wiedzy na tworzenie przewagi konkurencyjnej w małym przedsiębiorstwie usług szkoleniowych, [w:] Zarządzanie organizacją z perspektywy metodologicznej. Wybrane zagadnienia, Kuźbik P., Szymankiewicz M. J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 57-71, doi: 10.18778/7969-450-1.07pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-450-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31865
dc.description.abstractThis chapter presents the results of author’s empirical research, which constitute a proper introduction to the planned research process. The aim of the study was to collect information about training services market, entities forming it, the models of these companies, as well as to identify the human capital, which creates it. In addition, the study attempts to answer a question whether, and if so, what is the role of external knowledge worker in small-sized training company. Also, whether, and if so, how external knowledge worker affects creating the competitive advantage of a small-sized training services company.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKuźbik P., Szymankiewicz M. J. (red.), Zarządzanie organizacją z perspektywy metodologicznej. Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectusługi szkoleniowepl_PL
dc.subjectprzewaga konkurencyjnapl_PL
dc.titleRola i wpływ zewnętrznego pracownika wiedzy na tworzenie przewagi konkurencyjnej w małym przedsiębiorstwie usług szkoleniowychpl_PL
dc.title.alternativeRole and impact of external knowledge worker in creating competitive advantage in small-sized training companypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number57-71pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Jeleniej Górze, Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki, Katedra Nauk o Przedsiębiorstwiepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-747-2
dc.referencesBratnicki M., 2000, Podstawy współczesnego myślenia o zarządzaniu, Wyd. Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza.pl_PL
dc.referencesCapron L., Mitchell W., 2009, Selection Capability: How Capability Gaps and Internal Social Frictions Affect Internal and External Strategic Renewal, „Organization Science”, Vol. 20, No. 2.pl_PL
dc.referencesDryl T., 2010, Organizacja sieciowa, [w:] M. Czerska, A. Szpitter (red.), Koncepcje zarządzania. Podręcznik akademicki, Wyd. C.H. Beck, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGalar R., 2003, Gospodarka oparta na wiedzy – sześć wątpliwości, [w:] A. Kukliński (red.), Gospodarka oparta na wiedzy. Perspektywy Banku Światowego w Polsce, Komitet Badań Naukowych, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGierszewska G., 2005, Kompetencje strategiczne na poziomie organizacji, [w:] Zarządzanie kompetencjami w organizacji, [w:] Masłyk-Musiał E. (red.), Wyższa Szkoła Menedżerska, Warszawa.pl_PL
dc.referenceshttp://www.wikipedia.pl/e-learningpl_PL
dc.referencesJuchnowicz M. (red.), 2014, Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy – narzędzia – aplikacje, Polskie Wyd. Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKasiewicz S., Rogowski W., Kicińska M., 2006, Kapitał intelektualny – spojrzenie z perspektywy interesariuszy, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.pl_PL
dc.referencesKay J., 1996, Podstawy sukcesu firmy, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesRostkowski T., 2003, Zintegrowany system zarządzania kompetencjami, [w:] M. Juchnowicz (red.), Narzędzia i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi, Poltext, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSerafin K., 2005, Rola kapitału intelektualnego w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy, [w:] Efektywność – rozważania nad istotą i pomiarem, „Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu”, nr 1060.pl_PL
dc.referencesSokołowska A., 2005, Zarządzanie kapitałem intelektualnym w małych przedsiębiorstwach, Wyd. PTE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesStankiewicz M. J., 2000, Istota i sposoby oceny konkurencyjności przedsiębiorstwa, „Gospodarka Narodowa”, nr 7–8.pl_PL
dc.referencesUjwary-Gil A., 2009, Kapitał intelektualny a wartość rynkowa przedsiębiorstwa, Wyd. C.H. Beck, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWalczak W., 2010, Analiza czynników wpływających na konkurencyjność przedsiębiorstw, „E-mentor”, nr 5 (37).pl_PL
dc.referencesWójcik-Karpacz A., 2012, Zdolność relacyjna w tworzeniu efektów współdziałania małych i średnich przedsiębiorstw, Oficyna Wydawnicza – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-450-1.07


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe