Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMichalewski, Kazimierz
dc.contributor.editorKudra, Barbara
dc.contributor.editorOlejniczak, Elwira
dc.date.accessioned2020-02-28T12:04:41Z
dc.date.available2020-02-28T12:04:41Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationMichalewski K., Autoprezentacja i prezentacja w mediach, [w:] Komunikowanie publiczne. Zagadnienia wybrane, Kudra B., Olejniczak E. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 75-86, doi: 10.18778/7969-104-3.05pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-104-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31556
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKudra B., Olejniczak E. (red.), Komunikowanie publiczne. Zagadnienia wybrane, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectautoprezentacjapl_PL
dc.subjectprezentacja w mediachpl_PL
dc.titleAutoprezentacja i prezentacja w mediachpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number75-86pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Współczesnego Języka Polskiegopl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-193-7
dc.referencesBukowska M. (2006), Autoprezentacja jako forma komunikacji społecznej, „Administracja Publiczna”, nr 1, s. 336–342.pl_PL
dc.referencesDoliński D. (2005), Techniki wpływu społecznego, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDomachowski W. (1998), Przewodnik po psychologii społecznej, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDymkowski M. (2001), Autoprezentacja pozbawiona mistyfikacji a pojmowanie siebie, „Czasopismo Psychologiczne”, nr 2, s. 147–154.pl_PL
dc.referencesKarwatowska M. (2007), Potrzeba akceptacji w internetowych ogłoszeniach matrymonialnych, [w:] A. Mikołajczuk, R. Pawelec (red.), Na językoznawczych ścieżkach, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKazimierowicz M. (2003), Autoprezentacja, „Nowa Szkoła”, nr 3, s. 19–21.pl_PL
dc.referencesKlauzińska K. (2006), Autoprezentacja bezpośrednia i przewrotna, „Poradnik Językowy”, z. 6, s. 17–28.pl_PL
dc.referencesKrólik G. (2002), Autoprezentacja, Katowice.pl_PL
dc.referencesKrólik G. (2012), Autoprezentacja, czyli jak się sprzedać pracodawcy, Katowice.pl_PL
dc.referencesKudra B., Sitkowska K. (2004), Autoprezentacja wybranych rozgłośni radiowych (analiza porównawcza rozgłośni PR 1 i RMF), [w:] K. Michalewski (red.), Współczesne odmiany języka narodowego, Łódź, s. 216–224.pl_PL
dc.referencesKuryło E. (1996), Autoprezentacja a cel wypowiedzi, „Socjolingwistyka”, t. 15, s. 77–84.pl_PL
dc.referencesLeary M. (1999), Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesMichalewski K. (2004), Prezentacja i autoprezentacja polityków w telewizji, [w:] Sučasná jazyková komunikácia v interdisciplinárnych súvislostiach, Bańska Bystrzyca, s. 271–280.pl_PL
dc.referencesMichalewski K. (2009), Komunikaty mieszane, Łódź.pl_PL
dc.referencesMichalewski K. (red.) (2000), Regulacyjna funkcja tekstów, Łódź.pl_PL
dc.referencesOżóg K. (2004), Język w służbie polityki. Językowy kształt kampanii wyborczych, Rzeszów.pl_PL
dc.referencesPantalon M. V. (2011), Błyskawiczne wywieranie wpływu. Jak motywować siebie i innych do natychmiastowego działania?, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesPatterson K., Grenny J., Maxfield D. i in. (2009), Sztuka wywierania wpływu, Kraków.pl_PL
dc.referencesPoprawa M. (2006), Autoprezentacja w debatach polityków a zmiana telewizyjnego układu komunikacyjnego, „Rozprawy Komisji Językowej Wrocławskiego Towarzystwa Naukowego”, t. 32, s. 57–66.pl_PL
dc.referencesPstrąg J. (2007), Autoprezentacja nauczyciela, „Wychowawca”, nr 10, s. 7–10.pl_PL
dc.referencesSampson E. (1996), Jak tworzyć własny wizerunek, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSiemieniak P. (2008), Autoprezentacja jako forma manipulacji, „Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Humanistyka i Nauki Społeczne”, z. 57, s. 45–53.pl_PL
dc.referencesSobstyl K. (2002), Ogłoszenia towarzysko-matrymonialne w języku polskim i niemieckim, Lublin.pl_PL
dc.referencesStojanowska E. (1998), Autoprezentacja prywatna i publiczna w sytuacji powodzenia i niepowodzenia, „Przegląd Psychologiczny”, nr 1/2, s. 165–180.pl_PL
dc.referencesWojtak M. (1990), Z problematyki opisu stylu tekstów użytkowych na podstawie ogłoszeń matrymonialnych, „Poradnik Językowy”, z. 2, s. 79–87.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-104-3.05


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe