Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSanotska, Larysa
dc.contributor.editorSalski, Łukasz
dc.contributor.editorSzubko-Sitarek, Weronika
dc.date.accessioned2019-07-12T06:12:27Z
dc.date.available2019-07-12T06:12:27Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSanotska L., Implementing personalizing approach in teaching academic writing, [w:] Perspectives on Foreign Language Learning, Salski Ł., Szubko-Sitarek W. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 113-121, doi: 10.18778/7969-032-9.09pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-032-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/29354
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofSalski Ł., Szubko-Sitarek W. (red.), Perspectives on Foreign Language Learning, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectimplementing personalizing approachpl_PL
dc.subjectteachingpl_PL
dc.subjectacademic writingpl_PL
dc.titleImplementing personalizing approach in teaching academic writingpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number113-121pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationLviv Ivan Franko University, Ukrainepl_PL
dc.referencesLarsen-Freeman, D. Cameron, L. 2008. Complex Systems and Applied Linguistics. Oxford: Oxford University Press.pl_PL
dc.referencesNunan, D. 1989. Hidden Agendas: the role of the learner in programme implementation. In: R.K. Johnson (Ed.) The Second Language Curriculum. New York: Cambridge University Press, pp. 176-187.pl_PL
dc.referencesNunan, D. 1991. Language Teaching Methodology. New York: Prentice Hall.pl_PL
dc.referencesRichards, J. 2001. Curriculum development in language teaching. Cambridge University Press.pl_PL
dc.referencesSampson, R.J. 2010. Student-negotiated Lesson Style. RELC Journal, 41(3), 283-299.pl_PL
dc.referencesSanotska, L. 2011. Personalizing learning English with poetry in a cross-cultural education perspective. Paper read at 45th Annual International IATEFL Conference, Brighton, UK.pl_PL
dc.referencesStanfield, C., Hansen J. 1983. Field dependence independence as a variable in second language cloze test performance. TESOL Quarterly 17, 29-38.pl_PL
dc.referencesTaylor, J. 2009. The Minimax Teacher: Minimise Teacher Input and Maximise Student Output Professional Perspectives. London: Delta ELT Publishing LTD.pl_PL
dc.referencesTudor, I. 1996. Learner-centredness as Language Education. Cambridge: Cambridge University Press.pl_PL
dc.referencesVanPatten, B. Benati A.G. 2010. Key Terms in Second Language Acquisition. Continuum.pl_PL
dc.referencesWallace, M.J. 1991. Training Foreign Language Teachers. Cambridge University Press.pl_PL
dc.referencesWenden A., Rubin J. 1987. Learner Strategies in Language Learning. New York: Prentice Hall.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-032-9.09


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe