dc.contributor.author | Wiater, Paweł | |
dc.contributor.editor | Burska, Katarzyna | |
dc.contributor.editor | Cieśla, Bartłomiej | |
dc.date.accessioned | 2019-04-05T07:44:27Z | |
dc.date.available | 2019-04-05T07:44:27Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Wiater P., Alternate Reality Game – marketing wirusowy w rzeczywistości wirtualnej i sieciowej, [w:] Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Red. Burska K., Cieśla B., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 257-264, doi: 10.18778/7969-405-1.20 | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-7969-405-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/27446 | |
dc.description.sponsorship | Udostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | Burska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | przestrzeń medialna | pl_PL |
dc.subject | mody językowe | pl_PL |
dc.subject | kreatywność językowa | pl_PL |
dc.subject | język w sieci | pl_PL |
dc.subject | marketing wirusowy | pl_PL |
dc.subject | wirtualna rzeczywistość | pl_PL |
dc.title | Alternate Reality Game – marketing wirusowy w rzeczywistości wirtualnej i sieciowej | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.page.number | 257-264 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej | pl_PL |
dc.identifier.eisbn | 978-83-7969-518-8 | |
dc.references | Bauer Z. [2009], Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka, Universitas, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Rusak P. [2013], Czy należy bać się pokolenia Z, http://kariera.pracuj.pl/porady/czy-nalezy-bac-sie-pokolenia-z/ | pl_PL |
dc.references | Dijk J. [2010], Społeczne aspekty nowych mediów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Gadzinowski J. [2010], Na Facebooku fanów kup mi luby, czyli sterydy dla każdego!, http://gadzinowski.pl/komunikacja/social-media-sterydyfacebook-marketing/ | pl_PL |
dc.references | Manovich L. [2006], Język nowych mediów, Polityka, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | McLuhan M. [2011], The Gutenberg Galaxy, University of Toronto Press, Scholarly Publishing Division; Centennial ed edition. | pl_PL |
dc.references | Mochocka A. [2011], Alternate Reality Games − gry rzeczywistości wirtualnej − zjawisko graniczne, Homo Ludens, 1/(3), Bydgoszcz. | pl_PL |
dc.references | Negroponte N. [1997], Cyfrowe życie. Jak się odnaleźć w świecie komputerów, „Książka i Wiedza”, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | netAkademia.pl [2011], Jak projektować reklamy w e-biznesie?, http://prnews.pl/marketing-i-pr/jak-projektowac-reklamy-w-e-biznesie-66846.html | pl_PL |
dc.references | O’Reilly T. [2005], What Is Web 2.0, http://oreilly.com/web2/archive/what-is-web-20.html | pl_PL |
dc.references | Shirky C. [2008], Gin, Television and Social Sulprus, wystąpienie na Web 2.0 Expo, San Francisco 2008, http://blip.tv/web2expo/web-2-0-expo-sf-2008-clay-shirky-862384 | pl_PL |
dc.references | Washenko A. [2013], 3 Brands That Successfully Used Social Media ARGs to Drive Engagement, http://sproutsocial.com/insights/ alternate-reality-games-social/ | pl_PL |
dc.references | Wojnar A. [2010], Nowa era reklamy, „Alma Mater”, nr 129. | pl_PL |
dc.references | Zawojski P. [2001], Monitory między nami. O byciu razem i osobno w cyberprzestrzeni, [w:] Wiek ekranów. Przestrzenie kultury widzenia, red. A. Gwóźdź, P. Zawojski, Kraków. | pl_PL |
dc.references | http://www.alternaterealitybranding.com/whysoserious_viral09/ | pl_PL |
dc.references | http://www.przerwanareklame.pl/page/104/ | pl_PL |
dc.references | http://www.whysoserious.com/ | pl_PL |
dc.references | http://yearzero.nin.com/ | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.18778/7969-405-1.20 | |