Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWiater, Paweł
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2019-04-05T07:44:27Z
dc.date.available2019-04-05T07:44:27Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationWiater P., Alternate Reality Game – marketing wirusowy w rzeczywistości wirtualnej i sieciowej, [w:] Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Red. Burska K., Cieśla B., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 257-264, doi: 10.18778/7969-405-1.20pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-405-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/27446
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectprzestrzeń medialnapl_PL
dc.subjectmody językowepl_PL
dc.subjectkreatywność językowapl_PL
dc.subjectjęzyk w siecipl_PL
dc.subjectmarketing wirusowypl_PL
dc.subjectwirtualna rzeczywistośćpl_PL
dc.titleAlternate Reality Game – marketing wirusowy w rzeczywistości wirtualnej i sieciowejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number257-264pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiejpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-518-8
dc.referencesBauer Z. [2009], Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka, Universitas, Warszawa.pl_PL
dc.referencesRusak P. [2013], Czy należy bać się pokolenia Z, http://kariera.pracuj.pl/porady/czy-nalezy-bac-sie-pokolenia-z/pl_PL
dc.referencesDijk J. [2010], Społeczne aspekty nowych mediów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGadzinowski J. [2010], Na Facebooku fanów kup mi luby, czyli sterydy dla każdego!, http://gadzinowski.pl/komunikacja/social-media-sterydyfacebook-marketing/pl_PL
dc.referencesManovich L. [2006], Język nowych mediów, Polityka, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMcLuhan M. [2011], The Gutenberg Galaxy, University of Toronto Press, Scholarly Publishing Division; Centennial ed edition.pl_PL
dc.referencesMochocka A. [2011], Alternate Reality Games − gry rzeczywistości wirtualnej − zjawisko graniczne, Homo Ludens, 1/(3), Bydgoszcz.pl_PL
dc.referencesNegroponte N. [1997], Cyfrowe życie. Jak się odnaleźć w świecie komputerów, „Książka i Wiedza”, Warszawa.pl_PL
dc.referencesnetAkademia.pl [2011], Jak projektować reklamy w e-biznesie?, http://prnews.pl/marketing-i-pr/jak-projektowac-reklamy-w-e-biznesie-66846.htmlpl_PL
dc.referencesO’Reilly T. [2005], What Is Web 2.0, http://oreilly.com/web2/archive/what-is-web-20.htmlpl_PL
dc.referencesShirky C. [2008], Gin, Television and Social Sulprus, wystąpienie na Web 2.0 Expo, San Francisco 2008, http://blip.tv/web2expo/web-2-0-expo-sf-2008-clay-shirky-862384pl_PL
dc.referencesWashenko A. [2013], 3 Brands That Successfully Used Social Media ARGs to Drive Engagement, http://sproutsocial.com/insights/ alternate-reality-games-social/pl_PL
dc.referencesWojnar A. [2010], Nowa era reklamy, „Alma Mater”, nr 129.pl_PL
dc.referencesZawojski P. [2001], Monitory między nami. O byciu razem i osobno w cyberprzestrzeni, [w:] Wiek ekranów. Przestrzenie kultury widzenia, red. A. Gwóźdź, P. Zawojski, Kraków.pl_PL
dc.referenceshttp://www.alternaterealitybranding.com/whysoserious_viral09/pl_PL
dc.referenceshttp://www.przerwanareklame.pl/page/104/pl_PL
dc.referenceshttp://www.whysoserious.com/pl_PL
dc.referenceshttp://yearzero.nin.com/pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-405-1.20


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe