Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMatuszewska, Agata
dc.date.accessioned2018-12-04T08:17:45Z
dc.date.available2018-12-04T08:17:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/26249
dc.description.abstractObszar badawczy pracy doktorskiej dotyczy kwestii zarządzania portfelem marek z uwzględnieniem marek nadrzędnej (korporacyjnej) i podrzędnych, w tym marki pracodawcy. Przedmiotem badań była marki korporacyjna i pracodawcy, a główny problem badawczy dotyczył relacji pomiędzy tymi markami w wybranych organizacjach. Przeprowadzone badania służyły porównaniu i zbadaniu siły zależności pomiędzy komunikowanymi przez firmę i percepowanymi przez odbiorców wartościami dotyczącymi marki korporacyjnej i marki pracodawcy. Głównym celem pracy była odpowiedź na pytanie czy i w jakim stopniu istnieje współzależność pomiędzy marką korporacyjną a marką pracodawcy poprzez porównanie komunikowanych i percepowanych wartości obu marek. W części teoretycznej pracy przeprowadzono analizę definicji pojęcia employer branding oraz wskazano najczęstsze przyczyny wzrostu zainteresowania tym obszarem. Analizie poddano również modele zarządzania employer branding, które umiejscawiają markę pracodawcy w strukturze organizacji. Ponadto dokonano porównania marki produktowej i korporacyjnej. Przegląd literatury przedmiotu wskazał również na różnorodne definicje i funkcje pełnione przez markę. Dla oddania pełnej charakterystyki pojęcia marki, analizie literaturowej poddano także pojęcia wizerunku, tożsamości i reputacji marki. Wyniki badań pozwoliły na stwierdzenie braku spójności pomiędzy komunikowanymi i percepowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji. Na podstawie przeprowadzonych badań skonstruowano model spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy oraz zaproponowano rekomendacje dotyczące wdrażania modelu w organizacjach.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectemployer brandingpl_PL
dc.subjectemployer brandpl_PL
dc.subjectcorporate brandpl_PL
dc.subjectmarka pracodawcypl_PL
dc.subjectmarka korporacyjnapl_PL
dc.titleMarka korporacyjna a marka pracodawcy - związki i zależnościpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.rights.holderAgata Marta Matuszewskapl_PL
dc.page.number234pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.authorEmailagatamatuszewska@o2.plpl_PL
dc.dissertation.directorKozielski, Robert
dc.dissertation.reviewerGrębosz-Krawczyk, Magdalena
dc.dissertation.reviewerKarasiewicz, Grzegorz
dc.date.defence2019-01-22


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska