• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
  • Zobacz pozycję
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Marketing wewnętrzny w kształtowaniu postaw pracowników szkolnictwa wyższego w Polsce na przykładzie uniwersytetów publicznych

No Thumbnail [100%x80]
Oglądaj/Otwórz
J.Gieraga - Marketing wewnętrzny w kształtowaniu postaw pracowników szkolnictwa wyższego w Polsce na przykładzie uniwersytetów publicznych (3.501MB)
streszczenie rozprawy doktorskiej (140.3KB)
recenzja rozprawy doktorskiej (2.674MB)
recenzja rozprawy doktorskiej (1.710MB)
Data
2018
Autor
Gieraga, Joanna
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
W niniejszej rozprawie przedstawiono rozważania na temat uwarunkowań funkcjonowania organizacji, jak również krytyczny przegląd nowoczesnych koncepcji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i marketingu wewnętrznego. Analiza treści literatury światowej pozwoliła określić lukę badawczą i nakreślić ramy badań własnych. Badania przeprowadzono na trzech grupach respondentów: pracownikach naukowo-dydaktycznych i dydaktycznych, ich przełożonych oraz studentach wybranych wydziałów polskich uniwersytetów publicznych. Do realizacji badań wykorzystano metodę ankiety i wywiadu kwestionariuszowego częściowo standaryzowanego. W wyniku analizy zgromadzonego materiału empirycznego, zaprezentowano zakres wykorzystania wybranych narzędzi marketingu wewnętrznego (takich, jak: komunikacja wewnętrzna, wewnętrzne badania marketingowe, motywowanie, wewnętrzny PR, budowanie relacji między głównymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, współuczestniczenie pracowników w tworzeniu wartości dla klienta zewnętrznego), jak również postawy pracownicze i zadowolenie studentów ze studiowania w badanych wydziałach. W pracy sformułowano także rekomendacje dotyczące warunków, jakie należy tworzyć w badanych wydziałach, aby możliwe było skuteczne wykorzystanie wybranych instrumentów marketingu wewnętrznego, w nawiązaniu do wdrażanych i planowanych reform szkolnictwa wyższego.
URI
http://hdl.handle.net/11089/25291
Collections
  • Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis [118]

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 

NoThumbnail