Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPlanelles Iváñez, Montserrat
dc.contributor.editorKonowska, Agnieszka
dc.contributor.editorWoch, Agnieszka
dc.contributor.editorNapieralski, Andrzej
dc.contributor.editorBobińska, Anna
dc.date.accessioned2018-05-21T15:54:46Z
dc.date.available2018-05-21T15:54:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationPlanelles Iváñez M., Le poids des mots et des images dans les textes de promotion touristique, [in:] Le poids des mots. Hommage à Alicja Kacprzak, A. Konowska, A. Woch, A. Napieralski, A. Bobińska (eds), WUŁ, Łódź 2018, doi: 10.18778/8142-075-4.21.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-075-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/24898
dc.description.abstractThe aim of this paper is to describe the lexical and discursive aspect of advertising messages of health tourism and sports. The approach will be pragmatic, semiotic and extralinguistic. The corpus has been made from brochures and tourism advertising websites in the fi eld of health tourism and sports to make a double analysis. On the one hand linguistic, by determining the type of terms, degree of specialization and existence of neologisms, on the other hand discursive, taking into account the stylistic strategies of the advertising argumentation to express the persuasion: the image and the context.pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofLe poids des mots. Hommage à Alicja Kacprzak;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleLe poids des mots et des images dans les textes de promotion touristiquepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2018, © Copyright for this edition by Université de Łódź, Łódź 2018pl_PL
dc.page.number229-238pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversité d’Alicantepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-076-1
dc.referencesADAM, Jean-Michel, BONHOMME, Marc (1997), L’Argumentation publicitaire. Rhétorique de l’éloge et de la persuasion, Paris, Nathan.pl_PL
dc.referencesESTOPÀ, Rosa, LORENTE CASAFONT, Mercè (2008), « Los paratérminos en la extracción automática de terminología », in Actes de GLAT-BREST 2008. Terminologie. Discours, technologies et acteurs sociaux, Brest, Les presses de TELECOM Bretagne, pp. 35-47.pl_PL
dc.referencesGALISSON, Robert (1978), Recherches de lexicologie descriptive : la banalisation lexicale, Paris, Nathan Université.pl_PL
dc.referencesPLANELLES IVÁÑEZ, Montserrat (2017), « La création lexicale dans le domaine du tourisme thermal », in De la langue à l’expression : le parcours de l’expérience discursive. Hommage à Marina Aragón Cobo (C. Carvalho, M. Planelles Iváñez, E. Sandakova éds), Alicante, Publicaciones de la Universidad de Alicante, pp. 47-63.pl_PL
dc.referencesROMERO GUALDA, María Victoria (2005a), « Texto e imagen en el mensaje publicitario », in Lenguaje publicitario. La seducción permanente (M. V. Romero Gualda éd.), Barcelona, Ariel, pp. 83-87.pl_PL
dc.referencesROMERO GUALDA, María Victoria (2005b), « La palabra en los mensajes publicitarios », in Lenguaje publicitario. La seducción permanente (M. V. Romero Gualda éd.), Barcelona, Ariel, pp. 183-202.pl_PL
dc.referencesSPANG, Kurt (2005), « Publicidad y retórica », in Lenguaje publicitario. La seducción permanente (M. V. Romero Gualda éd.), Barcelona, Ariel, pp. 27-42.pl_PL
dc.referencesSPANG, Kurt (2006), Persuasión. Fundamentos de retórica, 2e éd., Pamplona, Eunsa.pl_PL
dc.referencesVILARNOVO, Antonio (2005), « Aspectos semióticos de la publicidad », in Lenguaje publicitario. La seducción permanente (M. V. Romero Gualda éd.), Barcelona, Ariel, pp. 43-63.pl_PL
dc.referenceswww.thalassopornic.com/sejours-thalasso/cures-de-remise-en-forme/cure-remise-forme-privilege.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-075-4.21


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska