Show simple item record

dc.contributor.authorKijak, Agnieszka
dc.contributor.editorMaćkowiak, Rafał
dc.contributor.editorWojtczak, Edyta
dc.date.accessioned2018-01-29T06:32:34Z
dc.date.available2018-01-29T06:32:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationKijak A., Jak zachęcić do biegania i czytania o bieganiu? (Na podstawie tytułów z okładki czasopism „Runner’s World” i „Bieganie”), [w:] Maćkowiak R, Wojtczak E., (red.), Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców, t. 4, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017, s. [176]-184, doi: 10.18778/8088-705-3.19pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-705-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23943
dc.descriptionW wielojęzycznej i wielokulturowej Europie, z którą wiąże się wiele programów europejskich, ten tom młodych naukowców jest bardzo potrzebny. Świadczy o tym, że młodzi ludzie widzą sens Unii Europejskiej, doceniają programy europejskie i aktywnie w nich uczestniczą. Chcą również przybliżyć Polskę, jej język i kulturę innym narodom. Sprzyja temu aktywna wymiana naukowców i studentów między krajami Unii. W tym aspekcie podejmowane badania są jak najbardziej uzasadnione. Jest to już czwarty tom z cyklu „Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców”. Są w nim przedstawione dwa ujęcia: spojrzenie Polaków na cudzoziemców i cudzoziemców na nas. Znaczna część artykułów poświęcona jest też glottodydaktyce języków obcych, a przede wszystkim nauczaniu języka polskiego jako obcego.pl_PL
dc.description.sponsorshipPublikacja wydana dzięki wsparciu finansowemu Władz Rektorskich Uniwersytetu Łódzkiego oraz Pani Dziekan Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofMaćkowiak R, Wojtczak E., (red.), Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców, t. 4, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectbieganiepl_PL
dc.subjectbiegaczpl_PL
dc.subjecttytułpl_PL
dc.subjectnagłówekpl_PL
dc.subjectczasopismopl_PL
dc.titleJak zachęcić do biegania i czytania o bieganiu? (Na podstawie tytułów z okładki czasopism „Runner’s World” i „Bieganie”)pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[176]-184pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniupl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-706-0
dc.referencesFurman W. [2006], Tytuł, [w:] Pisarek W. (red.), Słownik terminologii medialnej, Kraków, s. 225.pl_PL
dc.referencesKamińska-Szmaj, I. [2001], Słowa na wolności, Wrocław.pl_PL
dc.referenceskonferencjabiegowa.pl [dostęp: 08.10.2016].pl_PL
dc.referencesportalaktywni.com [dostęp: 16.06.2015].pl_PL
dc.referencesrunners-world.pl [dostęp: 08.10.2016].pl_PL
dc.referencesSadowska, A. [2007], Tytuły prasowe – ich budowa i funkcja, „Polonica” 9, s. 401–413.pl_PL
dc.referencessjp.pwn.pl [dostęp: 09.10.2016].pl_PL
dc.referencesspisbiegaczy.pl [dostęp: 08.10.2016].pl_PL
dc.referencesSzewczuk M. [2013], Trzy rympały, jedno zawieruszenie, a i tak trzeba było zrobić dokrętkę. Analiza socjolektu biegaczy amatorów (nieopublikowana praca magisterska dostępna w repozytorium UW).pl_PL
dc.referencestrening-indywidualny.pl [dostęp: 16.06.2015].pl_PL
dc.referencestrizarza.pl [dostęp: 16.06.2015].pl_PL
dc.referenceswww.magazynbieganie.pl [dostęp: 16.06.2015].pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-705-3.19


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska