Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMateńko, Aleksandra
dc.contributor.editorBieńkowska, Jolanta
dc.date.accessioned2018-01-24T10:56:39Z
dc.date.available2018-01-24T10:56:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationMateńko A., Znaczenie innowacyjnych metod szkolenia pracowników we współczesnych organizacjach, [w:] Bieńkowska J., (red.), Kreatywność w praktyce biznesowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017, s. [123]-136, doi: 10.18778/8088-614-8.11pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23921
dc.descriptionKreatywność, leżąca u podstaw innowacyjności, stała się istotną determinantą sukcesu współczesnych organizacji. Druga Ogólnopolska Konferencja Naukowa „CREATIVE VIBES. Kreatywnością rozwijamy biznes” była okazją do dzielenia się przykładami efektywnego wykorzystania kreatywności w doskonaleniu różnorodnych przedsięwzięć biznesowych. Monografia składa się z kilkunastu opracowań, które mogą zainspirować Czytelników do podejmowania oryginalnych i skutecznych działań w praktyce.pl_PL
dc.description.abstractW niniejszym artykule omówiono takie zagadnienia, jak: szkolenia pracowników oraz ich wpływ na funkcjonowanie organizacji, innowacja i innowacyjność. Zilustrowano ich wzajemną zależność oraz wskazano efekty, jakie mogą osiągnąć organizacje dzięki wprowadzaniu innowacji do szkoleń pracowników. Szkolenia są ważne dla rozwoju zarówno organizacji, jak i jej pracowników. Stanowią niemalże namacalny dowód tego, że zasoby ludzkie w przedsiębiorstwach to jeden z najistotniejszych elementów przyczyniających się do sukcesu firmy. W gospodarce opartej na wiedzy szkolenia pracowników są jedną z najważniejszych metod, dzięki którym organizacje mogą wciąż się doskonalić. Wprowadzanie innowacji do szkoleń jest potrzebne, by efektywność uczenia się rosła.pl_PL
dc.description.abstractThis article discusses issues such as employee training and its impact on the functioning of the organization, innovation and innovativeness. It illustrates their interdependence and shows the effects that organizations can achieve by introducing innovations to employee training. Trainings are important for the development of both the organization and its employees. They constitute almost tangible proof that human resources in businesses are one of the most important factors to contributing the company’s success. In a knowledge economy, employee training is one of the most important methods thanks to which organizations can continue to improve. Incorporating innovation into training is essential for learning effectiveness to grow.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBieńkowska J., (red.), Kreatywność w praktyce biznesowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectinnowacjepl_PL
dc.subjectszkoleniapl_PL
dc.subjectwiedzapl_PL
dc.subjectrozwójpl_PL
dc.subjectgospodarka oparta na wiedzypl_PL
dc.subjectinnovationpl_PL
dc.subjecttrainingpl_PL
dc.subjectknowledgepl_PL
dc.subjectdevelopmentpl_PL
dc.subjectknowledgebased economypl_PL
dc.titleZnaczenie innowacyjnych metod szkolenia pracowników we współczesnych organizacjachpl_PL
dc.title.alternativeThe importance of innovative training methods for employees in modern organizationspl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[123]-136pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, studia licencjackiepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-614-8
dc.referencesAleksandrzak K. (2015), Metoda inscenizacji na szkoleniach, http://teczka.pl/edukacja/Metoda-inscenizacji-na-szkoleniach (dostęp: 18.05.2017).pl_PL
dc.referencesCzapla T.P. (2011), Modelowanie kompetencji pracowniczych w organizacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesDajczak K., Kijewska K. (2008), Rola szkoleń w rozwoju kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa, „Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej”, nr 12.pl_PL
dc.referencesGamfi.pl, Grywalizacja w szkoleniach – inspiratorium menedżerów Grupy PZU, http://b2b.gamfi.pl/pl/textpage/szkolenia,62.html (dostęp: 18.05.2017).pl_PL
dc.referencesHollander J., Wijnberg J. (2008), Coaching prowokatywny, Metamorfoza, Wrocław.pl_PL
dc.referencesHuk K., Eichstadt M. (2009), Zarządzanie wiedzą a inne koncepcje zarządzania. Problemy integracji, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław.pl_PL
dc.referencesKoch R. (1997), Słownik zarządzania i finansów, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.pl_PL
dc.referencesKozak A., Łaguna M. (2009), Metody prowadzenia szkoleń, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot.pl_PL
dc.referencesLearning.pl, http://www.learning.pl/ (dostęp: 18.05.2017).pl_PL
dc.referencesPfeffer J., Sutton R.I. (2002), Wiedza a działanie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.pl_PL
dc.referencesRae L. (2006), Efektywne szkolenie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.pl_PL
dc.referencesSloman M. (1997), Strategia szkolenia pracowników, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSzmidt Cz. (2015), Współczesne problemy zarządzania i ekonomii, Poltext, Warszawa.pl_PL
dc.referencesTomaszewski T. (2013), Myślenie wizualne, http://productvision.pl/2013/myslenie-wizualne/ (dostęp: 18.05.2017).pl_PL
dc.referencesVibematters.com, http://vibematters.com/ (dostęp: 18.05.2017).pl_PL
dc.referencesWachowiak P. (2004), Leksykon zarządzania, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-614-8.11


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska