Show simple item record

dc.contributor.authorJurasz, Beata
dc.contributor.authorMuracki, Jakub
dc.contributor.editorBieńkowska, Jolanta
dc.date.accessioned2018-01-24T10:37:01Z
dc.date.available2018-01-24T10:37:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationJurasz B., Muracki J., Burza mózgów w biznesie, [w:] Bieńkowska J., (red.), Kreatywność w praktyce biznesowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017, s. [87]-96, doi: 10.18778/8088-614-8.08pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23916
dc.descriptionKreatywność, leżąca u podstaw innowacyjności, stała się istotną determinantą sukcesu współczesnych organizacji. Druga Ogólnopolska Konferencja Naukowa „CREATIVE VIBES. Kreatywnością rozwijamy biznes” była okazją do dzielenia się przykładami efektywnego wykorzystania kreatywności w doskonaleniu różnorodnych przedsięwzięć biznesowych. Monografia składa się z kilkunastu opracowań, które mogą zainspirować Czytelników do podejmowania oryginalnych i skutecznych działań w praktyce.pl_PL
dc.description.abstractW artykule opisano technikę burzy mózgów, zwracając uwagę na szerokie możliwości jej zastosowania w rozwiązywaniu problemów biznesowych. Dla potrzeb artykułu przeprowadzono eksperyment poświęcony roli krytycyzmu w poszukiwaniu nowatorskich pomysłów. Eksperyment miał zweryfikować zasadę oddzielenia fazy zgłaszania pomysłów od fazy ich krytycznej oceny.pl_PL
dc.description.abstractThis article describes the technique of brainstorming, paying attention to the broad possibilities of its use in solving business problems. For the purposes of this article, an experiment was conducted, devoted to the role of criticism in search of innovative ideas. The experiment was supposed to verify the principle of separating the phase of reporting ideas from the phase of their critical evaluation.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBieńkowska J., (red.), Kreatywność w praktyce biznesowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectburza mózgówpl_PL
dc.subjecttwórcze rozwiązywanie problemówpl_PL
dc.subjectkreatywność w biznesiepl_PL
dc.subjectbrainstormingpl_PL
dc.subjectcreativity in businesspl_PL
dc.subjectcreative problem solvingpl_PL
dc.titleBurza mózgów w biznesiepl_PL
dc.title.alternativeBrainstorming in businesspl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[87]-96pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPsychopedagog kreatywności, trener biznesu, life & business coach oraz trener Fundacji „Odyssey of the Mind”pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Wydział Stosowanych Nauk Społecznychpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-614-8
dc.referencesKarwowski M. (2009), Klimat dla kreatywności, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMuracki J. (2013), Rola morderców pomysłów w procesie twórczego rozwiązywania problemów [niepublikowana praca licencjacka], Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNęcka E. (2001), Psychologia twórczości, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańskpl_PL
dc.referencesProctor T. (2002), Twórcze rozwiązywanie problemów, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-614-8.08


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska