Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChlebiej, Joanna
dc.contributor.editorBieńkowska, Jolanta
dc.date.accessioned2018-01-24T10:35:23Z
dc.date.available2018-01-24T10:35:23Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationChlebiej J., Cechy pracy kierowników a skłonność do wdrażania innowacji, [w:] Bieńkowska J., (red.), Kreatywność w praktyce biznesowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017, s. [73]-86, doi: 10.18778/8088-614-8.07pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23915
dc.descriptionKreatywność, leżąca u podstaw innowacyjności, stała się istotną determinantą sukcesu współczesnych organizacji. Druga Ogólnopolska Konferencja Naukowa „CREATIVE VIBES. Kreatywnością rozwijamy biznes” była okazją do dzielenia się przykładami efektywnego wykorzystania kreatywności w doskonaleniu różnorodnych przedsięwzięć biznesowych. Monografia składa się z kilkunastu opracowań, które mogą zainspirować Czytelników do podejmowania oryginalnych i skutecznych działań w praktyce.pl_PL
dc.description.abstractAktualna sytuacja ekonomiczna, nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, wymaga wielu zmian w strukturze organizacji. Większość tych zmian ma swoje źródło lub jest związana z metodami zarządzania i przywództwem. Firmy, jeśli chcą być konkurencyjne na międzynarodowym rynku, powinny wprowadzać więcej innowacyjnych zmian. Ale to, co Polacy nazywają innowacyjnym, zwykle nie ma nic wspólnego z innowacją.pl_PL
dc.description.abstractThe current economic situation, not only Polish, but the whole world needs many changes in the company structure. Most of these changes is the source of or is related to the methods of management and leadership. The companies to be competitive on the international market, should introduce more innovative changes. But what the Poles call innovative, usually has nothing to do with innovation.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBieńkowska J., (red.), Kreatywność w praktyce biznesowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectinnowacjepl_PL
dc.subjectzarządzaniepl_PL
dc.subjectzmianypl_PL
dc.subjectinnovationpl_PL
dc.subjectmanagementpl_PL
dc.subjectchangepl_PL
dc.titleCechy pracy kierowników a skłonność do wdrażania innowacjipl_PL
dc.title.alternativeThe characteristics of the work of managers and the inclination to implement innovationpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[73]-86pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-614-8
dc.referencesBaruk J., Rybicki J., Machel W. (red.), (2011), Innowacje jako determinanta sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot.pl_PL
dc.referencesBielski M. (2002), Podstawy teorii organizacji i zarządzania, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBrown J.S., Duquid P. (2000), Wykrywanie i wykorzystanie wiedzy w przedsiębiorstwie, „Zarządzanie na Świecie”, nr 8.pl_PL
dc.referencesCwalina W., Sobek J. (2000), Psychologia organizacji i zarządzania – przywództwo, konflikty, negocjacje, motywacja do pracy, systemy zarządzania, [w:] Koradecka D. (red.), Nauka o pracy – bezpieczeństwo, higiena, ergonomia. Tom 5: Czynniki psychologiczne i społeczne, Centralny Instytut Ochrony Pracy, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKożusznik B. (2005), Kierowanie zespołem pracowniczym, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMachaczka J. (2001), Podstawy zarządzania, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.pl_PL
dc.referencesMartyniak Z. (1996), Organizacja i zarządzanie. 60 problemów teorii i praktyki, Drukarnia Antykwa, Kluczbork 1996.pl_PL
dc.referencesOleksyn T. (2006), Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.pl_PL
dc.referencesPenc J. (2010), Komunikacja i negocjowanie w organizacji, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesRisch S. (1996), Tworzenie i wykorzystanie wiedzy w przedsiębiorstwie, „Zarządzanie na Świecie”, nr 12.pl_PL
dc.referencesWajda A. (2003), Podstawy nauki o zarządzaniu organizacjami, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWestland J. (2008), Global innovation management. A strategic approach, Palgrave, New York.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-614-8.07


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska