Show simple item record

dc.contributor.authorModliński, Artur
dc.date.accessioned2018-01-08T06:57:53Z
dc.date.available2018-01-08T06:57:53Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23854
dc.description.abstractBojkoty konsumenckie stają się coraz powszechniejszym zjawiskiem nie tylko dla przedsiębiorstw, ale także dla instytucji kultury. W pracy uznano za główny cel dokonanie analizy i opisu tego zjawiska. Na podstawie analizy treści oraz przeprowadzonych badań jakościowych scharakteryzowano cykl rozwoju bojkotu konsumenckiego w instytucji kultury oraz narzędzia i strategie wykorzystywane do ogranicznia jego negatywnego wpływu na organizację. Na podstawie sześciu studiów przypadku - Teatru Polskiego we Wrocławiu, Teatru Starego w Krakowie, Teatru Polonia w Warszawie, Teatru Śąskiego w Katowicach, Teatru Polskiego w Bydgozczy oraz Teatru Dramatycznego w Warszawie pokazano skutki bojkotów konsumenckich oraz opracowano kategorie tych zjawisk ze względu na ilość zaangażowanych w nie podmiotów, stopień wykorzystania siły, status instytucji oraz uczestniczące w nim podmioty referencyjne. W ostatnim rozdziale przedstawiono mechanizm wykorzystania bojkotu do promocji instytucji kultury oraz wskazano cztery typy instutucji: Diogenes, Neron, Stańczyk, Celebryta, które charakteryzują się odmiennymi postawami wzdlęgem bokotów konsumenckich.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectmaketingpl_PL
dc.subjectbojkot konsumenckipl_PL
dc.subjectmarketing kulturypl_PL
dc.titleStrategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckichpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.rights.holderArtur Modlińskipl_PL
dc.page.number284pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Zarządzania, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.contributor.authorEmailmodlinski@uni.lodz.plpl_PL
dc.dissertation.directorDomański, Tomasz
dc.dissertation.reviewerSobocińska, Magdalena
dc.dissertation.reviewerŻbikowska, Agnieszka
dc.date.defence2018-02-12


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record