Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWoźniakowski, Mariusz
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2017-12-28T12:48:04Z
dc.date.available2017-12-28T12:48:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationWoźniakowski M., Pinterest jako przejaw kultury obrazkowej w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 155-164, doi: 10.18778/7969-046-6.14pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23797
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectPinterestpl_PL
dc.subjectmarkapl_PL
dc.subjectkomunikacja marketingowapl_PL
dc.titlePinterest jako przejaw kultury obrazkowej w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number155-164pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesBuczny E., Reguły kontentu w sieci, „Marketing w Praktyce” 2012, nr 12pl_PL
dc.referencesCyran M., Marketing 2.0. – zintegrowani z interaktywnymi, „Marketing w Praktyce” 2008, nr 10pl_PL
dc.referencesFrątczak-Rudnicka B., Marketing w obrazkowym świecie, „Marketing w Praktyce” 2013, nr 6pl_PL
dc.referencesKniaź M., Narkomani obrazów, „Marketing w Praktyce” 2013, nr 5pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Kartajaga H., Setiawan I., Marketing 3.0, Wyd. MT Biznes sp. z o.o., Warszawa 2010pl_PL
dc.referencesKrawiec W., Pinterest – portal nowych możliwości dla budowania marki oraz lojalności klienta, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” 2013, Ekonomiczne Problemy Usług, nr 105pl_PL
dc.referencesMrożek E., Piotrowski N., Przejrzeć się w Pintereście, „Marketing w Praktyce” 2012, nr 10pl_PL
dc.referencesNadolny T., Pinterestowy cud marketingowy?, „Marketing w Praktyce” 2012, nr 7pl_PL
dc.referencesPacha D., Pinterest jest kobietą, „Marketing w Praktyce” 2012, nr 5pl_PL
dc.referencesRies A., Ries L., 11 praw budowania marek internetowych, IFC Press, Warszawa 2001pl_PL
dc.referenceshttp://www.nowymarketing.plpl_PL
dc.referenceshttp://www.oxpress.plpl_PL
dc.referenceshttp://www.socjomania.plpl_PL
dc.referenceshttp://www.technologie.newsweek.plpl_PL
dc.referenceshttp://www.wojtektylus.compl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.14


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska