Show simple item record

dc.contributor.authorGolik-Górecka, Grażyna
dc.contributor.authorSyty, Paula
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2017-12-19T10:37:21Z
dc.date.available2017-12-19T10:37:21Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationGolik-Górecka G., Syty P., Wskaźniki marketingowe dla decydentów determinujące wzrost roli marketingu, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 99-113, doi: 10.18778/7969-046-6.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23657
dc.descriptionCelem artykułu jest przybliżenie problemów związanych ze wskaźnikami dla decydentów, które jednocześnie wpływają na wzrost roli i skuteczności marketingu. Sposób doboru wskaźników może być zaczerpnięty z tablicy wskaźników marketingowych, pozyskiwanych dzięki badaniom marketingowym oraz czynnikom wewnętrznym i zewnętrznym otoczenia przedsiębiorstwa. Czynniki mogą pochodzić także z proponowanych dwóch kart wyników klienta i interesariusza przy wykorzystaniu dashboardu i jego czterech ścieżek mierników konsumenckich, jednostkowych, finansowych i marki.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectwskaźniki marketingowepl_PL
dc.titleWskaźniki marketingowe dla decydentów determinujące wzrost roli marketingupl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number99-113pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesAmbler T., What Does Marketing Success Look Like?, „Marketing Management” 2001, Springpl_PL
dc.referencesCourt D.J., Quelch J.A., Crawford B., McGovern G.J., Zarząd bliżej klientów, „Harvard Business Review Polska” 2008, nr 70pl_PL
dc.referencesGolik-Górecka G., Zwiększenie efektywności marketingu podstawą sukcesów przedsiębiorstwa – ujęcie najlepszych praktyk – ATLAS Sp. z o.o., [w:] A. Kaleta, K. Moszkowicz, Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2012pl_PL
dc.referencesGolik-Górecka G., Perspektywa marketingowo-finansowa a narzędzia decyzyjne zarządu przedsiębiorstw, „Handel Wewnętrzny” 2011, nr 2pl_PL
dc.referencesJohnson G., Scholes K., Whittington R., Podstawy strategii, PWE, Warszawa 2010pl_PL
dc.referencesKąkol W., Strategia a wartość przedsiębiorstwa, „Prace Naukowe UE we Wrocławiu” 2009, nr 48pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Rebis, Warszawa 2010pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Keller K.L., Marketing, Pearson Education, Poznań 2012pl_PL
dc.referencesLapoint P., Marketing by the Dashboard Light, Association of National Advertisers 2006, www.marketingNPJ.compl_PL
dc.referencesMilewski R., Kwiatkowski E., Podstawy ekonomii, Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2005pl_PL
dc.referencesTelakowska Z., Sejsmograf biznesu, czyli wiedza za… http://www.nf.plpl_PL
dc.referenceshttp://www.atlas.com.pl/o-nas/cele-strategiczne-firmy.htmlpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.10


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska