Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNiezgoda, Agnieszka
dc.contributor.editorWiluś, Robert
dc.contributor.editorWojciechowska, Jolanta
dc.date.accessioned2017-10-20T08:00:02Z
dc.date.available2017-10-20T08:00:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationNiezgoda A., Turystyka doświadczeń – dawna czy nowa forma turystyki?, [w:] Wiluś R., Wojciechowska J., (red.), Nowe-stare formy turystyki w przestrzeni, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 37-47, doi: 10.18778/7525-925-4.04pl_PL
dc.identifier.isbn978‐83‐7525‐925-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/22999
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofWiluś R., Wojciechowska J., (red.), Nowe-stare formy turystyki w przestrzeni, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.titleTurystyka doświadczeń – dawna czy nowa forma turystyki?pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number37-47pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koniniepl_PL
dc.referencesBAUMAN Z., 1994, Dwa szkice o moralności ponowoczesnej, Instytut Kultury, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJEDLIŃSKA M., 2006, Specyfika zachowań konsumenckich na rynku turystycznym, [w:] A. Nowakowska, M. Przydział (red.), Turystyka w badaniach naukowych. Prace ekonomiczne, WSiZ, Rzeszów, s. 171–188.pl_PL
dc.referencesLIPIEC J., 2009, Kolekcjoner, zdobywca, wyczynowiec (szkice do podmiotu wędrującego), [w:] P. Krasny, D. Ziarkowski (red.), Sztuka i podróżowanie. Studia teoretyczne i historyczno-artystyczne, Proksenia, Kraków, s. 9–20.pl_PL
dc.referencesMACCANNELL D., 2002, Turysta. Nowa teoria klasy próżniaczej, Muza, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMARCISZEWSKA B., 2010, Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń, Beck, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMARSCHALL J., 2012, Jaki urlop udany, „Charaktery”, 8, 41.pl_PL
dc.referencesMIDDLETON V.T.C., 1996, Marketing w turystyce, PART, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMYŚLIWSKA K., 2011, Socjologia czasu wolnego, [w:] R. Winiarski (red.), Rekreacja i czas wolny. Studia humanistyczne, Oficyna Wydawnicza Łośgraf, Warszawa, s. 134–159.pl_PL
dc.referencesNIEZGODA A., 2009, Wykorzystanie koncepcji marketingu doznań w kształtowaniu i sprzedaży usług turystycznych, [w:] J. Marak. J. Wyrzykowski (red.), Rola turystyki w gospodarce regionu. Usługi turystyczne jako podstawa gospodarki turystycznej, WSH, Wrocław, s. 116–123.pl_PL
dc.referencesNIEZGODA A., 2010a, Marketing doznań – nowe narzędzie czy nierozłączny element turystyki, [w:] M. Kazimerczak (red.), Współczesne podróże kulturowe, AWF, Poznań, s. 121–131.pl_PL
dc.referencesNIEZGODA A., 2010b, Nowe trendy w popycie – wyzwanie dla obszarów recepcji turystycznej, [w:] S. Tanaś (red.), Nauka i dydaktyka w turystyce i rekreacji, Łódzkie Towarzystwo Naukowe, Łódź, s. 21–34.pl_PL
dc.referencesNIEZGODA A., ZMYŚLONY P., 2006, Popyt turystyczny. Perspektywy i uwarunkowania rozwoju, Akademia Ekonomiczna, Poznań.pl_PL
dc.referencesRYSZKOWSKI W., RYSZKOWSKA E., 2006, Kategoria doświadczenia jako perspektywiczny kierunek badań i zastosowań w turystyce, [w:] J. Krupa, J. Biliński (red.), Turystyka w badaniach naukowych. Prace przyrodnicze i humanistyczne, WSiZ, Rzeszów, s. 317–326.pl_PL
dc.referencesWEINBERG P., 1993, Erlebnismarketing, Franz Vahlen, Muenchen.pl_PL
dc.referencesWIZA A., 2012, Reminiscencje z podróży. Dlaczego wyruszamy w świat i co z niego przywozimy, [w:] M. Kazimierczak (red.), Jakość życia w kulturowych przestrzeniach podróżowania, Akademia Wychowania Fizycznego, Poznań, s. 40–53.pl_PL
dc.referencesŻOK-SOROCZYŃSKA A., 2010, Podróżnicze olśnienia, urzeczenia, oszołomienia. Świadectwa przeżyć z wojaży w epokach: romantycznej i ponowoczesnej, [w:] M. Kazimierczak (red.), Współczesne podróże kulturowe, Akademia Wychowania Fizycznego, Poznań, s. 39–54.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-925-4.04


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska