Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNiezgoda, Agnieszka
dc.contributor.editorKowalczyk-Anioł, Joanna
dc.contributor.editorMakowska-Iskierka, Marzena
dc.date.accessioned2017-10-18T15:39:51Z
dc.date.available2017-10-18T15:39:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationNiezgoda A., Moda na zachowania proekologiczne w turystyce – uwarunkowania i problemy, [w:] Kowalczyk-Anioł J., Makowska-Iskierka M., (red.), Turystyka. Moda na sukces, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 2, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2012, s. 9-19, doi: 10.18778/7525-713-7.02pl_PL
dc.identifier.isbn978‐83‐7525‐713‐7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/22972
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKowalczyk-Anioł J., Makowska-Iskierka M., (red.), Turystyka. Moda na sukces, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 2, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2012.;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.titleModa na zachowania proekologiczne w turystyce – uwarunkowania i problemypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki – Wydawnictwo Uniwersytet Łódzkiego 2012pl_PL
dc.page.number9-19pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniupl_PL
dc.referencesBOHDANOWICZ P., 2008, Turystyka a świadomość ekologiczna, Wyd. Adam Marszałek, Toruń.pl_PL
dc.referencesFOURNIER S., 1998, Consumers and Their Brands. Developing Relationship Theory in Consumer Research, “Journal of Consumer Research”, 24, s. 343–373.pl_PL
dc.referencesKÖNIG R., 1979, Potęga i urok mody, Wydawnictwa Artystyczne i Filmowe, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNIEZGODA A., 2010a, Nowe trendy w popycie – wyzwanie dla obszarów recepcji turystycznej, [w:] Nauka i dydaktyka w turystyce i rekreacji, S. Tanaś (red.), Łódzkie Towarzystwo Naukowe, Łódź, s. 21–34.pl_PL
dc.referencesNIEZGODA A., 2010b, Rola świadomości ekologicznej w kształtowaniu konkurencyjnego produktu turystycznego, [w:] Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym, J. Sala (red.), PWE, Warszawa, s. 197–217.pl_PL
dc.referencesRUDNICKI L., 2010, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym, Wyd. Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesSEATON A. V., 2002, Tourism as Metenpsychosis and Metensomatosis, [w:] The tourist as a metaphor in social world, CAB International Wallingford, s. 135–168.pl_PL
dc.referencesSILLAMY N., 1994, Słownik psychologii, Wyd. Książnica, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSłownik języka polskiego 1978, M. Szymczak (red.), PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWieloryb też człowiek, rozmowa z Rexem Weylerem, współzałożycielem organizacji Greenpeace, 2009, „Polityka”, 50, s. 30.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-713-7.02


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska