CONTENT

  1. Wstęp
    Jarosław Sosonowski
  2. Marketing w klastrach logistycznych
    Janusz Zrobek
  3. Rola klastrów we współczesnej gospodarce
    Mariusz Szuster
  4. Klastry jako źródło efektów synergetycznych i instrument zarządzania regionalnego
    Jan Kaźmierski
  5. Klaster usług logistycznych alternatywą dla centrum logistycznego w obszarze metropolitalnym
    Anna Leder-Pietrzko
  6. Znaczenie klastrów przemysłowych w gospodarce opartej na wiedzy
    Marcin Kłak
  7. Systemy bezprzewodowych transmisji danych
    Jarosław Sosnowski, Paweł Olczak
  8. Innowacyjne aspekty logistyki w sieci tworzenia wartości w świetle koncepcji kluczowych kompetencji
    Rafał Matwiejczuk
  9. Logistyka 2025 – badanie eksperckie metodą delficką
    Robert, Walasek, Mariusz Woźniakowski
  10. Nowoczesne technologie i systemy informacyjne w zarządzaniu łańcuchem dostaw w centrach logistycznych
    Cezary Gradowicz, Krzysztof Pasek
  11. Inwestycje w regionalną infrastrukturę logistyczną – studium przypadku
    Ewa Kulińska
  12. Wpływ infrastruktury transportu na rozwój klastrów na przykładzie regionu łódzkiego
    Remigiusz Kozłowski
  13. Wpływ transportu drogowego na rozwój klastrów w świetle procesów globalizacyjnych
    Robert Walasek, Łukasz Nowakowski
  14. System edukacji w kształtowaniu kreatywności pracowników dla potrzeb logistyki
    Cezary Gradowicz
  15. Potencjały i korzyści związane z rozwojem i wdrażaniem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw
    Piotr Blaik
  16. Wymagania jakościowe wobec dostawców na rynku B2B
    Maciej Urbaniak
  17. Partnerska współpraca w strukturze procesów logistycznych MSP regionu łódzkiego
    Anna Adamik
  18. Rola ryzyka w budowaniu relacji z dostawcami
    Grażyna Wieteska

Recent Submissions